Poppispinglorna
här myser vi bara av sista dagen denna helg... optimalt mysväder =)
här myser vi bara av sista dagen denna helg... optimalt mysväder =)
weee... IKEA-katalogen har precis anländigt i min brevlåda.. lagom till mitt morgon te. Här ska bläddras.. ;)
Här hemma har jag i 1½timme försökt få min underbar prins äta upp sin frukost... =/
Nu i 20min försökt få honom att klä sej..
Och sista 5min fått honom att ta på skorna själv...
Rätt frustrerande med barn som "kan själv" men vägrar så snart man ber om de... grrr..
IDAG:Ska prommenera till affären, för att sedan gå hem och diska upp de sista som inte fick plats i dskstället, hänga tvätten som strax är klar och i med en ny maskin, laga mat för mina föräldrar kommer hit på lunch innan dom drar till sthlm och vidare till mallorca imån och 2veckor frammåt *inte avis alls*
Och under tiden försöka undehålla A som är ledig. Gärna skruva ihop byrån så jag får undan alla "lillebrors saker".. och ta en vända med damsugaren så jag sipper göra något sådant under helgen.
i helgen ahr vi inga planer.. hoppas innerligt att de bara blir lugnt, skönt, mys.. =)
..fy vad yrslig jag är..inte lätt att ha lågt blodtryck när man har svårt att sitta stilla.
Vi har allafall hunni till affären, lekt i lekparken, hängt tvätten och i med nytt, diskat klart, damsugit, pusslar lite...och lagat mat.
Ska bara stoppa in pajen i ugnen ca 10min innan dom kommer, och ladda kaffebryggaren och in med en bärpaj (som jag oxå har förberett)så fort maten är klar där inne.. *sucka*
Sen blir nog resterande dag LUGN.. efter ätandet och besöket ska vi nog se en av våra nya filmer..jag och A.. OM han inte lyckas övertala meja tt kladda med fingerfärg iställe..en ideé jag itne är så vidare imponerad av för tillfället. =)=)
weee... min underbara sambo har idag införskaffat mej en aldeles EGEN dator... *lycklig*
Han är den bästa...en bärbar dessutom så nu mer kan jag äntligen få ligga när jag surfar och slipper ha de där trycket på magen ;) Hehehhe....*lyx problem*