Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Poppispinglorna

Nirnaeth skrev 2008-09-24 19:57:20 följande:
    Mmm..ALLA utom jag då isf.. Jag lär vara strandad hemma med tuttarna redo i flera år framöver känns det som!Yes, nu är det blonda ett minne blott!
    går det inget bättre med smakisar/gröt ännu?
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Knastroll82 skrev 2008-09-24 20:26:31 följande:
    Nu har vi kommit hem med vår lilla prins Liam.Född 20/9 19.35, 51 cm lång och 3580 gram tung efter 26 timmars aktivt (klockat) värkarbete. (hade värkar säkert ett dygn mer, men inte klockade)Han är otroligt snäll och tillfreds med tillvaron, men HATAR att vara naken...Låter som om vi håller på och slår ihjäl honom när det är dags för blöjbyte.
    Åh myyyys att vara hemma med ny Grattis
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Martha skrev 2008-09-25 22:37:09 följande:
    och jag shoppade allels för mycket känns det som....  dockvagn, overall, två tunikor, jacka till mej...
    kan man handla för mkt?

Gaaaaaaaaaah vad trött jag är på min mobil,lämnade den på lagning för lite över 2 v sen,fick tillbax den idag och när jag skulle ringa finns inga nr på simkortet enligt telefonen 
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-09-26 06:36:30 följande:
    Köpte du nåt då?Visade min jacka för svågern när jag kom hem. Och han höll med er. Det är 2 helt olika jackor och den var ju så himla snygg, Everestjackan. Glömde köpa den på mitt kort, tog den på det gemensamma i alla fall
    jackan till mig,jacka till Isac,en tröja+fleecetröja till Isac! sen stängde kupolen och det var slut på det roliga
  • znoozan

Vaknade inatt av Isac som tappat nappen,sen inträffade en av de värsta saker jag vet: Isac började kräkasLedsen har inte kräkts mer iaf,men är febrig-dock pigg och har hoppat i min säng och busat men nu sover han igen...

• znoozan
    smarties skrev 2008-09-26 21:09:03 följande:
    Fler än jag som längtar till halloween nu, och premiären av Saw V? :D
    kom det inte nyss en saw Här gillar alla (inte jag så mkt iof ) skräckisar så när vi ser film hela familjen är det alltid skräckis! Får väl se när Isac börjar se film då kanske hela familjen samlas runt annat
  • znoozan
    smarties skrev 2008-09-26 21:33:28 följande:
    Ja, jag längtar tills ungarna är tillräckligt stora för att få se skräckisar, jag har så mycket jag vill visa..o Buffy, Angel..ååh :D
    det är faktist härligt med tonåringar när man har mer gemensamma intressen,när de är små gillar man ju inte riktigt samma saker vi gillar samma filmer och musik här
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-09-28 10:31:36 följande:
    Haha, han och Adam var på nån bussförartävling i Kumla igår och åkte till Ikea på vägen hem. Lite tråkigt att man inte fick följa med. Men vi ska snart åka bil till Småland, jag och Adam, och då kommer vi hinna med alla Ikea på vägen + Ullared
    *hoppar ner och gömmer mig i Ylvas resväska*  jag vill oxå på ikea+ullaredRäcka ut tungan
  • znoozan
    lindi skrev 2008-09-28 12:04:48 följande:
    när åker du till ullared då? vi åker nu på på fredag morgon o ska vara där fredag lördag, ska bli så kul! *kliar i stooora plånboken* :-P
    är du nöjd med nya vagnen? såg några sådana på kreta blev sugen på en ju
  • znoozan
    tejp skrev 2008-09-28 21:32:27 följande:
    Hade du zappen med dig?
    sambon ville inte det när svärfar betalt lånevagn,men sheisse vad vi ångrade det vagnen var en typ bt billigaste skräp paraplyvagn-kass att köra och Isac satt inte bra... lätt att va efterklok
Svar på tråden Poppispinglorna