Poppispinglorna
Jag höll på att bli galen!
Ibland undrar jag verkligen vart barn får allt ifrån!
Låg nyss inne hos Xander och sa godnatt, och i vanlig ordning pratade vi igenom dagen som varit. Så säger Xander; Alla barna tar min cykel..inte göra så! Jag måste köra på alla barna!
Mogna jag hade såklart också velat köra på ungarna om dom snott min cykel, men det kan jag ju inte säga till min treåring som just nu suger åt sig allt som en liten svamp.
Susstuss - Halloj! Kul att det går framåt, om än i sakta mak
Lyx med rinnande vatten! Hoppas resten flyter på nu så ni kan "bo" snart!
Fick just hämta hem en "febrig" Xander. 39,5 enligt dagis, och jättehängig.
Dock var han pigg när jag kom, satt och käkade glass med dom andra, och skulle absolut gå själv hela vägen hem. Annars åker han alltid på brädan.
Kollade tempen nu, och den ligger på 37,5 och han är inte det minsta hängig kan jag tala om. Sååååå superpigg.
Aja, har ändå hemstudier den här veckan, och Adele hade precis vaknat och ätit när dom ringde, så självklart var det inga problem att hämta honom. Hade nog känts lite trist om jag jobbat, eller varit i skolan för skrivning.
Fast ja, han hade ju haft feber där..även om barn kan svänga väldigt häftigt i temperaturen, så vill jag ändå inte att han ska vara där om han visat minsta tillstymmelse till att bli sjuk.
Så nu har vi tagit helg! Ska göra ett nytt försök att baka lite till Xanders kalas, så nu får han hjälpa till.