• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Martha
    znoozan skrev 2008-08-05 22:44:29 följande:
    Martha: vad fint det blir! Hur stor är stugan då? mer som ska renoveras?
    Det är två rum till, ett sovrum och ett vardagrum men det är genomgång från köket till sovrummet till vardagsrummet. Å så är det en veranda..   Är nog Verandans tur sen tror jag.. ska måla väggar å golv + möbler där..   Sen blir det väl sovrummet.. är plastmatta där inne oxå.. ev kanske man ska ta bort den om man ändå ska hyra en sån slip till köket... 
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Michaela83
    Martha skrev 2008-08-05 22:26:14 följande:
    Måste bara visa vår fin fina renovering som jag och min syrra pysslar med.. :)  vasstorp.blogspot.com/
    Jättenajs! :))
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Linda77
    Martha skrev 2008-08-05 22:26:14 följande:
    Måste bara visa vår fin fina renovering som jag och min syrra pysslar med.. :)  vasstorp.blogspot.com/
    Blir ju jättefint!! Kul att shoppa nytt!
    znoozan skrev 2008-08-05 21:48:40 följande:
    gaaaaah vad trött man kan bli på fl,det går inte att ladda upp bilder i gallerit,har försökt flera ggr idag  Har fl krånglat för er andra oxå senaste dagarna? ibland kan jag inte logga in och det går oftast inte att citera.....
    Jag har haft svårt att logga in de senaste dagarna!
    Linda, stolt mamma till ängeln Samuel & lillasyster Lovisa och pyret i magen
  • tejp

Hej!
    Här har fl också krånglat lite fram och tillbaks. Trist när det ligger nere de få gånger man har tid att sitta vid datorn nu.

marit, va fint det blir i stugan!

Å suss, härligt med vatten!!!

Vi målar, som vanligt Ska strax ta en tur till kupolen och kika efter nån present till Lucas som fyller år nästa vecka! Tänk er, 7år!!!Förvånad

Annars händer inte så fasligt mkt här.

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • Linda77
    smarties skrev 2008-08-05 22:01:09 följande:
    Jag har hårkonsultationen imorgon, så jag skickar dig ett meddelande i inboxen om hur lång tid det kan tänkas ta :)Ja, vi har haft generalrepetition med prästen i kyrkan idag, hjälp vad nervig jag blev :D
    Åhh, repetitionen i kyrkan var jag också nervös för. Men blev ännu nervösare efteråt då jag insåg att jag aldrig skulle kunna gifta mig och ha den prästen. Så det blev hem och fundera och ringa runt, så 2 veckor innan bröllopet bytte vi till en annan präst som vi träffat tidigare och blev supernöjda!

Om jag inte skriver mer så lycka till på bröllopsdagen!!!
  • smarties
    Linda77 skrev 2008-08-06 17:32:12 följande:
    Åhh, repetitionen i kyrkan var jag också nervös för. Men blev ännu nervösare efteråt då jag insåg att jag aldrig skulle kunna gifta mig och ha den prästen. Så det blev hem och fundera och ringa runt, så 2 veckor innan bröllopet bytte vi till en annan präst som vi träffat tidigare och blev supernöjda!Om jag inte skriver mer så lycka till på bröllopsdagen!!!
    Vad skönt att ni blev nöjda åtminstonde. :)
    Jag älskar den här prästen, det är min konfirmationspräst, och vi är hans sista par som han viger, så det ska bli skoj :)
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Linda77
    smarties skrev 2008-08-06 17:39:30 följande:
    Vad skönt att ni blev nöjda åtminstonde. :)Jag älskar den här prästen, det är min konfirmationspräst, och vi är hans sista par som han viger, så det ska bli skoj :)
    Åhh, vad roligt. Blir ju såklart en speciell stund även för honom då!!
  • smarties

Jag som inte kan säga nej,
    mitt i allt bröllopsfixande och trixande ringer en dam med sina två barn och vill se lägenheten (den blir ju ledig snart) och jag säger jovisst..imorgon går det bra.. :P

Tur karln är ledig i två dagar nu.. :P

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Martha

Hejhej

I dag har varit en jäktig dag.. :) Först dagis å sen kupolen å letade skor... men gud vilket dåligt utbud... skulle ha gummistövlar och joggingskor till tjejjerna.. men inget dög.. (åt mej alltså)  Köpte varje fall ett par jätte söta rutiga med pippi (såklart) på åt Malva å ett par joggingskor till Havanna. 

nu sitter jag hemma hos mina föräldrar på altanen å surfar lite :)

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • znoozan
    Martha skrev 2008-08-06 18:33:21 följande:
    HejhejI dag har varit en jäktig dag.. :) Först dagis å sen kupolen å letade skor... men gud vilket dåligt utbud... skulle ha gummistövlar och joggingskor till tjejjerna.. men inget dög.. (åt mej alltså)  Köpte varje fall ett par jätte söta rutiga med pippi (såklart) på åt Malva å ett par joggingskor till Havanna.  nu sitter jag hemma hos mina föräldrar på altanen å surfar lite :)
    ja inte trodde man väl att det skulle vara så svårt att hitta ett par snygga skor till barnen! Vet inte vart man ska leta mer? när varken kupolen,falun eller coop hade
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
Svar på tråden Poppispinglorna