• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Martha

Nu är en bebis på väg i varje fall... läste precis på Millas blogg www.elmida.se 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-10-10 15:39:36 följande:
    Vi ska till Brandkåren, det är det enda han pratar om här hemma nu sen vi nämnde det när Nirnaeth tipsade oss om det.. :)Vi kommer absolut inte ifrån det.. :D
    Hihi, ja Adam fattar ju inte så mycket ännu, men han brukar tycka det är roligt när det händer grejer och så gillar han stora bilar
  • Nirnaeth

Men haha Jag hade heeelt glömt att det var Öppet hus i morgon!

Vilka tider??

Ska nog ut på shoppingtur i morgon, men hinner jag hem så knatar vi ner dit en sväng.

Åh vad kul med bebis på gång! Jag blir alldeles stirrig nu när det kommer så många på en gång! Nääästan så att jag blir pyyttelite sugen själv, men never ever again!

• MiniMie

japp.. igångsättning idag för "bebis08".

Men här är de luuugnt. Var till BM.. fick inte ens komma till min ordinarie.. och hon ajg fick trodde först bebis vänt sej.. och sedan talar hon även om att han nu mer inte ens är inärheten av fixerad...vilket oxå leder till att sf måttet ökat..rejält..2cm på 5dagar. Bläääää.. kändes allt annat an possitivft när vi kom därifrån.

nästa kontroll är 41+3.. på fredag.. men innan söndag MÅSTE han väl kommit ut.. jag vill inge mera. *sitter och tröstäter lite godis*

• smarties

Ja är det någon som har koll på tiderna på Brandstationen imorgon?

• Starlet1
    smarties skrev 2008-10-10 18:26:43 följande:
    Ja är det någon som har koll på tiderna på Brandstationen imorgon?
    Var det inte från 10-16, eller hittar jag på nu?
  • Starlet1
    MiniMie skrev 2008-10-10 18:25:28 följande:
    japp.. igångsättning idag för "bebis08".Men här är de luuugnt. Var till BM.. fick inte ens komma till min ordinarie.. och hon ajg fick trodde först bebis vänt sej.. och sedan talar hon även om att han nu mer inte ens är inärheten av fixerad...vilket oxå leder till att sf måttet ökat..rejält..2cm på 5dagar. Bläääää.. kändes allt annat an possitivft när vi kom därifrån.nästa kontroll är 41+3.. på fredag.. men innan söndag MÅSTE han väl kommit ut.. jag vill inge mera. *sitter och tröstäter lite godis*
    Men oj då. Hon pratade inte om snitt då? Om han har vänt sig menar jag. Hoppas han vänder tillbaka sig och att han kommer inatt.
  • MiniMie
    Starlet1 skrev 2008-10-10 18:30:47 följande:
    Men oj då. Hon pratade inte om snitt då? Om han har vänt sig menar jag. Hoppas han vänder tillbaka sig och att han kommer inatt.
    fick göra ett ul.. och hon konstaterade att "de är runt allafall..och mer kunskap om ultraljud om de har ju inte jag..men, nog är de kanske huvudet allafall"... Mmm... nice nice..
  • znoozan

Brandstationen har öppet hus 10-16 vi ska dit,Isacs favvoleksak nu är brandbilar,han kommer ju att bli toklycklig

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • copernicus

vi ska också till brandstationen!

Kul med bebis i tråden!
    Nu hoppas jag att du inte behöver gå länge till Mini!

Nu ska vi snart ha fredagsmys här hemma!

• MiniMie

Ska väl försöka sluta deppa.. ut kommer han väl.. någon gång..

Blir ju samtidigt lite arg på mej själv att jag deppar redan..lovade att hålla ut till söndag allafall.. och.. att deppa ihop för att förlossningen inte kommit igång än..för den eventuella smärtan..att man eventullet blir igångsatt eller att de kommer kanske kunna bli lite trassel efter vägen innan han är ute... de är egentligen inte okej. Så som vi kämpat för att få till de här barnet borde man väl kunna stå ut mer än så tills man verkligen "rott allt ihamn"..eller hur man ska kalla de...grrr.. hormoner?!?

..idag blir de garranterat fredagsmys här oxå.. stanna och köpte chips och dipp på väg hem. Inte alls vari sugen på foota under den här graviditeten.. men idag... ska bara mysa med mina pojkar i soffan och njuta.. =)=)

• Starlet1
    znoozan skrev 2008-10-10 18:58:49 följande:
    Brandstationen har öppet hus 10-16 vi ska dit,Isacs favvoleksak nu är brandbilar,han kommer ju att bli toklycklig
    Ja, jag tänkte att vi skulle dit också. Få se hur jag mår imorgon.
  • smarties
    MiniMie skrev 2008-10-10 19:29:16 följande:
    Ska väl försöka sluta deppa.. ut kommer han väl.. någon gång..Blir ju samtidigt lite arg på mej själv att jag deppar redan..lovade att hålla ut till söndag allafall.. och.. att deppa ihop för att förlossningen inte kommit igång än..för den eventuella smärtan..att man eventullet blir igångsatt eller att de kommer kanske kunna bli lite trassel efter vägen innan han är ute... de är egentligen inte okej. Så som vi kämpat för att få till de här barnet borde man väl kunna stå ut mer än så tills man verkligen "rott allt ihamn"..eller hur man ska kalla de...grrr.. hormoner?!?..idag blir de garranterat fredagsmys här oxå.. stanna och köpte chips och dipp på väg hem. Inte alls vari sugen på foota under den här graviditeten.. men idag... ska bara mysa med mina pojkar i soffan och njuta.. =)=)
    Vänta bara, han kommer han kommer! Du ska se att när du minst anar det då ska han ut..dom där envisa sakerna ska alltid till o ge sig ut när man inte är beredd ;)
Svar på tråden Poppispinglorna