• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • lindi
    Michaela83 skrev 2008-08-11 06:36:18 följande:
    gash vilken toppenvagn! Hade ju allt.... Blir den lika liten som zappen också?Köpte du din på Mallis? Hade ni d bra föressten? :)
    nej den fanns inte där, har beställt från den sidan som jag länkade till. den är precis som zappen i storlek.

samma vagn finns under ett annat namn ochså petit star men den säljs i england o verkar svår att få skickad till sverige. men de har samma logga så det är samma vagn, såg båda varianterna på mallis o petit star var vanligast sså det var tur att jag såg den andra varianten som går att få hit också, hoppas på att den blir bra!

annars hade vi det jättebra på mallis, hur varmt som helst hela vecka, stekt o läst böcker skööönt. men saknade barnen massor! 
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-08-10 15:50:55 följande:
    En kul kväll i går tjejjer.. :) Här är Ylva och hennes hugg.. observera hans tröja.... GAAAHH
    Haha, ja visst var han snygg? Det finns så härliga killar i Falun Penga mun
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-08-11 10:09:48 följande:
    Haha, ja visst var han snygg? Det finns så härliga killar i Falun
    ja de var så....... välklädda
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Michaela83
    Nirnaeth skrev 2008-08-11 07:36:02 följande:
    haha Sääääkert!vad blev det för färg på nya Zappen då?
    Det blev en strawberry m svarta kantband..

Fast nu tror jag det blir en sån zapp-variant med liggläge som Lindi beställt också! Det enda jag nånsin saknat på zappen är liggläge och om det nu finns en liknande med ligg så är det en klockren vagn..
    Måste bara provköra Lindis först, så den är stabil etc
    Wilma -05 & Elwira -07
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-08-11 10:27:58 följande:
    Det blev en strawberry m svarta kantband.. Fast nu tror jag det blir en sån zapp-variant med liggläge som Lindi beställt också! Det enda jag nånsin saknat på zappen är liggläge och om det nu finns en liknande med ligg så är det en klockren vagn..Måste bara provköra Lindis först, så den är stabil etc
    I sover knappt men jag blev sugen på en sån ändå juRäcka ut tungan vill oxå provköra!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Starlet1
    znoozan skrev 2008-08-11 10:22:52 följande:
    ja de var så....... välklädda
    Hihi, eller hur?
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-08-11 10:35:39 följande:
    Hihi, eller hur?
    "man tager vad man haver"
  • Starlet1

Vad gör ni idag? Göte började jobba idag och åkte till Stockholm imorse så jag har jättetråkigt. Adam också.

• znoozan
    Starlet1 skrev 2008-08-11 11:02:10 följande:
    Vad gör ni idag? Göte började jobba idag och åkte till Stockholm imorse så jag har jättetråkigt. Adam också.
    väntar på att me&i ska visa nya kollektionen på hemsidanRäcka ut tungan annars är det det vanliga tråkiga städa tvätta...
  • Nirnaeth
    Michaela83 skrev 2008-08-11 10:27:58 följande:
    Det blev en strawberry m svarta kantband.. Fast nu tror jag det blir en sån zapp-variant med liggläge som Lindi beställt också! Det enda jag nånsin saknat på zappen är liggläge och om det nu finns en liknande med ligg så är det en klockren vagn..Måste bara provköra Lindis först, så den är stabil etc
    Ja jag blev sugen på en sån också..saknade verkligen liggläget och varukorg på Zappen, annars var den helt perfekt!
    Vi har ingen sulky/resevagn nu, så en sån där borde ju få flytta hit Har "bara" stora vagnar, UJ´n, P&T´n och Rollerbugen..det fattas en liten vagn!
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
Svar på tråden Poppispinglorna