• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Starlet1
    lindi skrev 2008-08-11 21:35:56 följande:
    åh tråkigt! jag jobbar då!första dagen efter 7 veckors semester imorgon, lite ångest............
    Vad synd, hade varit roligt att träffas allihop.
  • Martha

Mina flickor går på dagis till kl 12 på torsdag men vi är ju hemma strax efter så då kan ni väl dyka upp... :)

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-08-11 22:13:17 följande:
    Mina flickor går på dagis till kl 12 på torsdag men vi är ju hemma strax efter så då kan ni väl dyka upp... :)
    Det låter bra.
  • znoozan
    Låter fint det
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Michaela83
    Fiin fint!
    lindi skrev 2008-08-11 21:35:56 följande:
    åh tråkigt! jag jobbar då!första dagen efter 7 veckors semester imorgon, lite ångest............

Näää! :( jag som ville träffa dig, Cousin..

Wilma -05 & Elwira -07
  • Nirnaeth

Åååh..det är fan inte sant...

Jag har tappat bort Adeles ultraljudsbilder..
    Med största sannolikhet har jag lagt dom på nåt "bra stället" så att jag inte ska tappa bort dom..vilket brukar betyda att det är just vad jag gör... Fan också..

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Martha

Gaah kan ju bli tokig för mindre... ska till och laga lunch... finns inget... :( eller jo det finns typ fiskpinnar men ingen remoladsås.. (det måste man ha till) och det finns fisksås (sån panna) men ingen fisk.. Så här drygt när det bara finns en sak av allt..  Ringde min käre sambo som är på sitt jobb en stund för att höra när han tänkte behaga sej hemmåt.. jag börjar jobba 13.30..  Tänkte han kunde handla nått kompiment på väg hem.. Men nää istället fråga satte han vad jag hade gjort när barnen var på dagis?????? Hallåå sen när är det jag som ska handla??? varför handlade inte han själv i går för??  Får väl sno i hop nått här hemma men gissa vem som får handla sen.. 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Nirnaeth
    Martha skrev 2008-08-12 11:52:45 följande:
    Gaah kan ju bli tokig för mindre... ska till och laga lunch... finns inget... :( eller jo det finns typ fiskpinnar men ingen remoladsås.. (det måste man ha till) och det finns fisksås (sån panna) men ingen fisk.. Så här drygt när det bara finns en sak av allt..  Ringde min käre sambo som är på sitt jobb en stund för att höra när han tänkte behaga sej hemmåt.. jag börjar jobba 13.30..  Tänkte han kunde handla nått kompiment på väg hem.. Men nää istället fråga satte han vad jag hade gjort när barnen var på dagis?????? Hallåå sen när är det jag som ska handla??? varför handlade inte han själv i går för??  Får väl sno i hop nått här hemma men gissa vem som får handla sen.. 
    Har du gräddfil hemma?
    På gräddfil, citronpeppar och dillkrydda (plus lite salt) kan man göra en väldigt god sås till fiskpinnarna
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • smarties

Ah, det är så skönt o vara hemma igen.. :)
    Idag blir det shopping åt Moa. :)

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • znoozan
    Martha skrev 2008-08-12 11:52:45 följande:
    Typiskt! Jonthe brukar ha sötsur sås till fiskpinnar (han har det till allt!!!)! såndär i glasflaska som är god till kina/thaimat!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
Svar på tråden Poppispinglorna