• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Martha
    Martha skrev 2008-08-12 11:52:45 följande:
    Gaah kan ju bli tokig för mindre... ska till och laga lunch... finns inget... :( eller jo det finns typ fiskpinnar men ingen remoladsås.. (det måste man ha till) och det finns fisksås (sån panna) men ingen fisk.. Så här drygt när det bara finns en sak av allt..  Ringde min käre sambo som är på sitt jobb en stund för att höra när han tänkte behaga sej hemmåt.. jag börjar jobba 13.30..  Tänkte han kunde handla nått kompiment på väg hem.. Men nää istället fråga satte han vad jag hade gjort när barnen var på dagis?????? Hallåå sen när är det jag som ska handla??? varför handlade inte han själv i går för??  Får väl sno i hop nått här hemma men gissa vem som får handla sen.. 
    Blev en handling istället.. Fick ett sms där det stod att han åkte nu å att vi skulle ses på affären... Tror ni det var så???? Jag han komma ända till blöjorna på Coop innan Jens dök upp alltså handlade jag ALLT själv....  Undrar varför han inte kunde göra det för???  Nu har jag i varje fall fått lite mat.. Grillat kött som vi hade kvar och potatis sallad blev det.. :)
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Martha

Vad gör ni?? Jag tillbringar som vanligt kvällen i mitt andra hem = jobbet... 

• Starlet1

Sitter framför TVn efter att ha fått Adam att somna äntligen. Göte skulle lägga honom, och det gjorde han för all del, men han missade biten med att det ingår att få honom att somna i att lägga honom. Inte bara lägga honom i sängen och sen gå ut och klyva ved. Är trött.

• Martha
    Starlet1 skrev 2008-08-12 21:35:43 följande:
    Sitter framför TVn efter att ha fått Adam att somna äntligen. Göte skulle lägga honom, och det gjorde han för all del, men han missade biten med att det ingår att få honom att somna i att lägga honom. Inte bara lägga honom i sängen och sen gå ut och klyva ved. Är trött.
    Jobbigt... :( hur mår du då? och vad har ni gjort i dag???
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-08-12 21:39:04 följande:
    Jobbigt... :( hur mår du då? och vad har ni gjort i dag???
    Vi har shoppat, och shoppat och letat badrumsmatta. Ska åka till Bergnils imorgon också.

Jag mår lite bättre, men blev trött när Göte kom hem och inte gjorde nånting med Adam. Han fattar fortfarande inte det där med att det är rätt tungt att ha det fulla ansvaret 24 timmar om dygnet. Att jag behöver lite hjälp av den andra ansvariga föräldern, men men. Förhoppningsvis går det bättre.
  • smarties
    Martha skrev 2008-08-12 21:18:27 följande:
    Vad gör ni?? Jag tillbringar som vanligt kvällen i mitt andra hem = jobbet... 
    Shoppar på nätet åt ungarna (och lite åt mig själv) medans karln sitter o ser på film.
    Har ultraljud på handleden i Avesta imorgon, så får inte någon tid att gå i affärer..suck :)
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • smarties

Verkligen jättefint hus..solarium o grejor..gud vad härligt.

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Martha

Halloj... Vart tar man vägen om man har en dator som måste lagas??? Billigt helst.. :)

• tejp

Hejhej!

Va gör ni idag?
    Jag ska åka till kupolen en sväng å shoppa. Barnen lär ha lite nya kläder bla.

Ses vi imorn hos marit?

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
Svar på tråden Poppispinglorna