• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-08-11 12:31:00 följande:
    haha ja jag menar det!Snacka om schizo..nu lyser solen..! Happ..då lär jag väl gå till dagis iaf då
    nja,så snabbt som vädret svänger vet man aldrig vad det är för väder när du ska gå sen
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • supervejron

jag träffas också gärna..=)) ledig denna vecka.=)

• tejp

Jacob gick ut för att klippa gräset. Det började spöregna. Han gick in. Nu skiner solen... Galet.

Ja men nu drar vi ihop en fika/lunch!!! När kan alla? Jag kan alla dagar denhär veckan!

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • Starlet1
    tejp skrev 2008-08-11 11:41:32 följande:
    Zappen ÄR helt perfekt! Lindi, det finns en bild på sängen i mitt galleri!Dendär zappvarianten verkade jättebra ju! Moses sover inte så ofta i zappen, men när han gör det så funkar det fint!Va ska ni göra idag? Trist väder ju. Ska vi inte ta å ses nån dag??
    Skulle ut och söva Adam, då började det spöregna, suck. Men nu sover han i alla fall.

Jag ses gärna någon dag. Göte har ju börjat jobba nu. Har en jobbig period, och då är det skönt att komma ut lite. Brorsdottern kommer tillbaka i eftermiddag, det är jätteskönt. Och så måste jag ju träffa Michaela, så Elwira får sin present nån gång .
  • Starlet1
    tejp skrev 2008-08-11 12:42:19 följande:
    Jacob gick ut för att klippa gräset. Det började spöregna. Han gick in. Nu skiner solen... Galet. Ja men nu drar vi ihop en fika/lunch!!! När kan alla? Jag kan alla dagar denhär veckan!
    Jag kan också alla dagar, eller nä, inte efter torsdagskväll, kom jag på. Då kommer päronen och resten av syskonbarnen, och på fredag åker jag och Göte till Sundsvall för att sminka på ett bröllop och sen gå på fest. Det är så himla roligt att sminka brudar, hihi.

Men före det går det alldeles utmärkt. Har gett upp CK nu, tar nya tag när jag börjar jobba. Är trött på det nu, men har ju gått ner 15 kg i alla fall. Och inte gått upp i sommar trots att jag ätit som tusan.
  • tejp

Jenny!!!! Har du de röda plyschisarna från lindex? Å isf? är det samma röd som kanterna på molobilarna?

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • znoozan
    tejp skrev 2008-08-11 12:54:19 följande:
    Jenny!!!! Har du de röda plyschisarna från lindex? Å isf? är det samma röd som kanterna på molobilarna?
    japp de har jag! kan kolla det strax!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    tejp skrev 2008-08-11 12:54:19 följande:
    mms:ade bild,men det var svårt att få den bra,veloren är svår att få rätt färg påFundersam
    kantbanden är ljusare,men stjärnorna mörkare röd!
  • Martha

Jag vill oxå gärna ses...  Jobbar dock den här veckan men börjar inte förrens kl 17 på onsdag å är ledig torsdag fredag. :)

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • znoozan

Ska vi hitta på nåt på fredag allihopa om alla kan då? vad ska vi göra förresten,fika eller luncha? (eller rätttare sagt: vart ska vi bli portade när busungarna river stället )

Svar på tråden Poppispinglorna