• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Nirnaeth

Nån som vet vart det finns brödburkar (brödskrin, brödlåda, brödbox) i trä?? Förutom Ikea..

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • tejp
    Nirnaeth skrev 2008-08-11 11:20:07 följande:
    Ja jag blev sugen på en sån också..saknade verkligen liggläget och varukorg på Zappen, annars var den helt perfekt! Vi har ingen sulky/resevagn nu, så en sån där borde ju få flytta hit Har "bara" stora vagnar, UJ´n, P&T´n och Rollerbugen..det fattas en liten vagn!
    Zappen ÄR helt perfekt!

Lindi, det finns en bild på sängen i mitt galleri!

Dendär zappvarianten verkade jättebra ju! Moses sover inte så ofta i zappen, men när han gör det så funkar det fint!

Va ska ni göra idag? Trist väder ju. Ska vi inte ta å ses nån dag??
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • znoozan
    tejp skrev 2008-08-11 11:41:32 följande:
    Zappen ÄR helt perfekt! Lindi, det finns en bild på sängen i mitt galleri!Dendär zappvarianten verkade jättebra ju! Moses sover inte så ofta i zappen, men när han gör det så funkar det fint!Va ska ni göra idag? Trist väder ju. Ska vi inte ta å ses nån dag??
    ja en fika/lunch nåndag vore trevligt när kan alla då? Vore väl bra den här veckan innan alla börjar skola in på dagis?
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan

Jag och Isac gick ut,5 min senare började det såklart spöregna-gav upp och gick in-5 min senare skiner solen igen

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • tejp
    znoozan skrev 2008-08-11 12:04:07 följande:
    Jag och Isac gick ut,5 min senare började det såklart spöregna-gav upp och gick in-5 min senare skiner solen igen
    Det är guds sätt att tala om att du inte bör vistas utomhus Cool
  • znoozan
    tejp skrev 2008-08-11 12:07:30 följande:
    Det är guds sätt att tala om att du inte bör vistas utomhus
    precis,jag borde sitta här som ferdinand under sin korkekFlört dessvärre samtycker inte han som rycker i ytterdörren och ropar  GÅ UUUUUUUUUUUUT!
  • Nirnaeth

Men shit, vilken rusk!! Det bara vräker ju ner!

Kan inte direkt påstå att jag är sugen på att gå ut..dessvärre lär jag hämta X på dagis om 1½ timme..hoppas verkligen det lugnat ner sig då!
    Tror inte det är så poppis att ringa och säga att man inte vill hämta för att det regnar

Jag måste verkligen köpa mig ett regnställ..

• tejp
    znoozan skrev 2008-08-11 12:18:54 följande:
    precis,jag borde sitta här som ferdinand under sin korkek dessvärre samtycker inte han som rycker i ytterdörren och ropar  GÅ UUUUUUUUUUUUT!
    Hehe, Moses står på ett bord med näsan tryckt mot fönstret och skriker Maaaaammaaaa.
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-08-11 12:24:28 följande:
    Men shit, vilken rusk!! Det bara vräker ju ner! Kan inte direkt påstå att jag är sugen på att gå ut..dessvärre lär jag hämta X på dagis om 1½ timme..hoppas verkligen det lugnat ner sig då!Tror inte det är så poppis att ringa och säga att man inte vill hämta för att det regnar Jag måste verkligen köpa mig ett regnställ..
    ja så långt som du har är det nog en giltig ursäkt
  • Nirnaeth
    znoozan skrev 2008-08-11 12:29:41 följande:
    ja så långt som du har är det nog en giltig ursäkt
    haha ja jag menar det!

Snacka om schizo..nu lyser solen..! Happ..då lär jag väl gå till dagis iaf då
Svar på tråden Poppispinglorna