Linköping, någon? del 2
Vi gjorde likadant med Leo o har fått höra att gröt är bäst att börja med för att se hur deras små magar reagerar på gluten.
Jag hatar oxå att bara vara inne o sitta still, måste röra mig o göra nåt hela tiden. Blir ap uttråkad av att bara sitta o glo. Som tur är så är sambon likadan så vi kommer att göra en del nu på semestern
Imorgon eller på fredag så blir det Söderköping o smultronstället, nästa vecka blir det kolmården ![]()
Tänk vad lite shopping kan göra en glad
Vi var på ikea o ikano idag o handlade bord till Vincents matstol o en vitlökspress som vi ska använda när vi ska göra smakisar till Vincent, sen var vi inne o shoppade på Lindex, de hade ta 2 betala för 1 på all rea, så då blev det en bamsebody, ett par snickarbyxor o en höstjacka till Vincent, allt i storlek 68, är bra att köpa storleken större på rea
Fast han har 62 fortfarande. För det betalade vi 148 kr, det egentliga priset skulle ha blivit nästan 300 kr. Så då blev man så glad när man fick lite shoppat o till billigt pris dessutom ![]()
Verkar som nästan hela tråden varit på ikea/ikano idag ![]()
Skorpan: Vad söt hon är när hon sitter i bumbon, ser lite vingligt ut, men väldigt sött
Vi tänkte köpa en bumbo först, men nu har Vincent börjat sitta i sin matstol korta stunder så då kändes det som det var en onödig kostnad, för han vill sitta ganska högt upp så att han kan vara med oss vid matbordet.
Håller med om att det är mycket bättre att komma ut bland folk när man inte mår så bra. Jag blir knäpp av att bara sitta hemma, är bättre att vara ute o träffa folk än att sitta hemma o älta.
Visserligen har jag inte kunnat följa med på några träffar jag heller, men det beror på att ni oftast ska ses efter 16 o jag kan bara fram till 16. Förutom nu när sambon har semester, men då gör vi ju annat.