Linköping, någon? del 2
Men nu ska jag inte lägga mig i mera, blev bara lite bestört över att det ska gå ut över era barn. Precis som Elphaba skriver så kanske ni ska ta denna dispyt nån annanstans.
Men nu ska jag inte lägga mig i mera, blev bara lite bestört över att det ska gå ut över era barn. Precis som Elphaba skriver så kanske ni ska ta denna dispyt nån annanstans.
Nu har Vincent fått sin allra första lunch smakis! Det blev potatis o det var VÄLDIGT uppskattat!!
Han mumsade i sig de två skedarna han fick på en gång o viftade som bara den o ville ha mera. Såå skönt att det går så bra med smakisarna (än i alla fall
).
Vi hade ju väldiga problem med Leo när det gällde smakisar o mat när han var liten, han ville oftast inte ens dricka sin ersättning ordentligt. Så det är så skönt att ha fått ett riktigt matvrak nu ![]()
Nu sitter han nöjd som bara den i babysittern o skrattar jättehögt åt nåt ![]()
Jag kanske kan hänga med på fika nästa vecka, om det blir onsdag, torsdag eller fredag innan 14. Sambon börjar jobba igen nästa vecka o då är Leo på dagis.
Jag följer gärna med på middag utan barn
Får så bara så att det blir nån dag när sambon inte jobbar, han jobbar som dj varje lördag i stort sett, så då måste ju jag vara hemma med barnen.