Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

Linköping, någon? del 2

Men nu ska jag inte lägga mig i mera, blev bara lite bestört över att det ska gå ut över era barn. Precis som Elphaba skriver så kanske ni ska ta denna dispyt nån annanstans.

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    Fyra Mirakel skrev 2008-07-29 22:15:18 följande:
    Mm håller med , men kan tyvärr inget göra när jag e blockad & jag vill gärna försvara mig & min familj! & det är försent, verkar som om folk redan tagit ställning.....
    Om du menar mig så har jag INTE tagit ställning! Blev bara som sagt var bestört när vuxnas bråk ska gå ut över barn.
    Erat gräl verkar handla om bra mycket mera än bara detta.
    Skorpan08 skrev 2008-07-30 10:10:17 följande:
    Har nu varit på bvc och jösses säger jag bara vad denna tös växer. 66 cm lång och 6480 väger hon. Bvc-sköterskan mätte henne två ggr för att vara säker. På 3-månaderskontrollen var hon 62,5.Nu ska jag ge snuttan lite mat så vi kan åka och handla och sen hem och städa huset, klippa gräset och packa.
    Oj vad lång hon är! Hon väger mindre än Vincent, men hon är 2 cm längre (eller kanske inte, de kanske är lika långa nu kom jag på, för Vincent var 64 cm för tre veckor sen).
    Fyra Mirakel skrev 2008-07-30 10:36:19 följande:
    HUR SKA JAG KUNNA REDA UT NGT MED NGN SOM EJ VILL LYSSNA UTAN ATT NI ANDRA SKA LÄGGA ER I , SÅ MAMMATILL4A ÄR HELT OSKYLDIG I DETTA ANSER DU??JAG HAR FRÅGAT NÄR VI KUNDE KOMMA OCH FIRA ALMA MEN FICK INGET SVAR, SKA VI TVINGA OSS PÅ DEM???VAD DET GÄLLER M;S BROR ÄR HAN GANSKA TRÖTT OCH IRRETERAD PÅ DETTA MEDMEN JAG TYCKER NI KAN LÄGGA NER NU  ANNARAS LÄR DET ALDRIG BLI LUGNT OCH DÅ ÄR DET JU DU MED SOM SER TILL ATT KUSINERNA ALDRIG KAN SES.JAG KANSKE OCHSÅ E GANSKA TRÖTT PÅ DETTA OCH INTE MÅR BRA , MEN DET GILLS VÄL INTEMEN SOM SAGT NI KAN SLUTA SKRIVA OM MIG OCH MIN FAMILJ NU FÖR JAG LÄMNAR TRÅDEN DÅ JAG ÄR OMOGEN,HAR GÅTT FÖR LÅNGT M.M
    Men lämna då tråden istället för att fortsätta skriva här inne!! Du skriver hela tiden att du ska lämna, men sen är du i alla fall inne o skriver.

Nu har Vincent fått sin allra första lunch smakis! Det blev potatis o det var VÄLDIGT uppskattat!! Han mumsade i sig de två skedarna han fick på en gång o viftade som bara den o ville ha mera. Såå skönt att det går så bra med smakisarna (än i alla fall ).
    Vi hade ju väldiga problem med Leo när det gällde smakisar o mat när han var liten, han ville oftast inte ens dricka sin ersättning ordentligt. Så det är så skönt att ha fått ett riktigt matvrak nu
    Nu sitter han nöjd som bara den i babysittern o skrattar jättehögt åt nåt

Jag kanske kan hänga med på fika nästa vecka, om det blir onsdag, torsdag eller fredag innan 14. Sambon börjar jobba igen nästa vecka o då är Leo på dagis.

Mammatill4a skrev 2008-07-30 19:34:46 följande:
    klart du får haka på, men gör de nåt om de blir på en lekpark?då kan la leo följa med?tyvärr är de lite dyrt att fika i stan för mkt då man inte får så mkt pengar.. sj börjar mina barn v33...
    Det går bra i en lekpark oxå, bara det inte är för varmt eller för långt bort.
    Valla är nära o bra för oss

Jag följer gärna med på middag utan barn Får så bara så att det blir nån dag när sambon inte jobbar, han jobbar som dj varje lördag i stort sett, så då måste ju jag vara hemma med barnen.

Mammatill4a skrev 2008-07-30 21:09:45 följande:
    sover barnen hela natten när de väll lagt sig? tänkte om nån kunde sitta hos dem när de somnat så kunde du ju komma då vore ju kul om så många som möjhligt kunde komma, men vet ju hur de är när man har liten, vill ju inte lämna dem helt då...
    Ja, det gör de ju iofs, men jag vill helst inte lämna Vincent ännu. Är lite hispig på sånt.
    Leo var 5 månader första gången vi hade barnvakt i två timmar o var på bio, han var 11 månader när han sov borta första gången.
    Men bestäm ni en dag så får vi se om jag kan komma.
    Men ju fortare ni bestämmer, desto troligare är det att jag kan följa med..för då kan sambon säga ifrån om jobb just den dagen.
    Mammatill4a skrev 2008-07-30 21:24:45 följande:
    tack sj, alltid lik:a trevligt
    Usch, vad jobbigt att vara borta från henne en hel vecka Jag skulle bli knäpp! Längsta som vi har varit borta från Leo är två nätter då vi har åkt på kryssning, men då har vi saknat honom väldigt mycket!
Svar på tråden Linköping, någon? del 2