Linköping, någon? del 2
Mammatill4a: Men klart att du ska bråka om vagnen! Man gör bara inte så! Man säljer inget som är trasigt. Inte utan att säga till först i alla fall.
Mammatill4a: Men klart att du ska bråka om vagnen! Man gör bara inte så! Man säljer inget som är trasigt. Inte utan att säga till först i alla fall.
Nu finns det färska bilder i mapparna sommaren 2008 och Vincent ![]()
Men herregud! Nu blir ju JAG riktigt förbannad!! Du MÅSTE göra nåt åt vagnsköpet Mammatill4a!!! Begär pengarna tillbaka eller vad som helst, så beter man sig bara inte!!
Mammatill4a: Men hur kan du vara mytoman när det är flera som sett felen?? Fattar verkligen inte vad det säljaren tänker på! Jag tycker oxå att hon ska ta tillbaka vagnen o du ska få dina pengar tillbaka! Man säljer bara inte en vagn sådär när det är fel på den!
I så fall säger man till innan o då är det upp till köparen sen om man vill köpa vagnen ändå.
Så jäkla ruttet oxå när det är en så kallad vän till dig oxå!!
Mammatill4a: Vart ska ni åka föresten?
Imorgon ska vi åka till min farfars o farmors lantställe utanför Norrköping, vi kommer vara där hela dagen.
Sen på fredag åker vi till Kolmården, på vägen hem så hämtar vi upp min mamma som bor i Norrköping, så hon följer med oss hem o sover här för sen på lördag åker vi till Loftahammar där min mormor bor o ska vara där hela dagen o mysa o åka båt o såna saker.
På söndag åker vi till Göteborg till våra kompisar som bor där o sover där till måndag då vi ska till ULLARED!! Leo får dock stanna hemma hos sin morfar, vi tar med oss Vincent för vi vill INTE ha barnvakt till honom ännu!
Så det är fullt upp nu i några dagar ![]()
Nu är vi hemma efter en hel dag i värmen hos min farmor o farfar o deras sommarstuga.
Vi har haft det jättebra o Vincent har tagit värmen med ro, trots att det varit 28 grader hela dagen.
Mammatill4a: Nu har jag sett bilderna på det trasiga på vagnen o det är ju inte klokt att folk kan bete sig så!!!
O sen ha mage o kalla dig lögnare, jo, tjena!! Det är ju för h****ete din så kallade vän som ljuger så det bara står härliga till!!
Kräv pengarna tillbaka eller gå till polisen eller vad som helst!!
Vi åker till kolmården nu, ska vara där när de öppnar så vi slipper den värsta värmen kanske. Är redan nu 22 grader här.
Som tur är så blir inte Vincent så påverkad av värmen så vi kan vara ute mitt på dagen.
Han ligger i bara blöja o solhatt i vagnen o så får han vatten ibland.