Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

Linköping, någon? del 2

MammaTillEKNS skrev 2008-07-17 21:27:38 följande:
    Leos och Vincents mamma: Lätt hänt sen är det ju inte så lätt för dig att se mig då du aldrig sett mig tidigare Japp, man kan ha den på bordet och på andra olika platser, väldigt enkel att ta mig sig från rum till rum och även om man ska gå ut
    Nä, iofs
    Jaha, då kanske man ska införskaffa en sån ändå då..
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-17 21:35:34 följande:
    Leos och Vincents mamma: Ja det tycker jag verkligen ni ska göra, jag rekommenderar verkligen den. Tycker dne är oerhört praktiskt och enkel att göra ren. Nathalie vill inte sitta i babysittern längre ( har inte suttit i den sen en månad tillbaka). Så istället för att sitta i den tråkiga sittern så har hon mycket roligare när hon får sitta i bumbon
    Ok. Ska försöka hitta en kanske på blocket eller tradera.
    Iofs så älskar Vincent sin babysitter, han tycker det är så kul när det gungar o att han kan ta fart själv
    Men den går ju inte att ha på bordet.
    Summerlove08 skrev 2008-07-18 16:06:54 följande:
    Men det skrev hon ju igår redan att hon skulle hoppa över fikat för att hon hade ont. Missade du det?Ursäkta att jag stormar in så härJag är en tjej på 34 år som bor i Linköping och som har följt den här tråden i tystnad ett tag. Men nu kände jag att jag vågade skriva lite
    Välkommen

Vi har haft jättetrevligt idag, vi har varit i Söderköping halva dagen, det regnade en del, men det hindrade inte oss.
    Först var vi på smultronstället o då var det faktiskt soligt, sen gick vi runt kanalen o tittade på alla båtar o det tyckte Leo var jättekul o spännande. Sen var vi i en liten teaffär o handlade supergod marmelad, går alltid dit när vi är där.
    Sen innan vi åkte hem så åt vi på bondens creperi o det var jätteuppskattat både av oss vuxna o av Leo  En helt underbar dag var det.
    Sen när vi kom hem så grillade vi kött o åt potatisgratäng o nu sover både barnen sen en timme tillbaka, så nu ska sambon o jag se på film o dricka lite vin

ciccielv skrev 2008-07-19 09:02:34 följande:
    ja den byn är trevlig.vi ska ev dit i år igen och gå upp för berget till utkiksplatsen.vad ska ni hitta på idag?jag ska nog in till stan o shoppa tyger då jag har blivit mailbombad av folk som vill ha specialsydda dynor och klädslar till sulky.så framöver får symaskinen gå varrm
    Ja, vi hade velat gå upp för berget dit upp, men det går ju inte med barnvagn plus att jag har ju såå ont i ryggen så jag kan inte gå så långt så då struntade vi i det..
    glitterkorn skrev 2008-07-19 11:32:16 följande:
    Var oxå i söderköping häromdagen och åt glass blev dock " snabb luckan " var sådan kö och kände i för att stå i den med Julle ! Men jag blev så nöjd med min glass endå ;)
    Det var ingen kö alls när vi kom, men 10 min efter var det superlång kö.
    glitterkorn skrev 2008-07-19 11:37:07 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-19 11:35:50 följande: Jag det ändras fort varit där två gånger innan ( förra sommaren ) då var det ingen kö alls , men men :)Vad ska alla hitta på i dag då ? :)
    Vi ska nog åka till busfabriken om ett tag, så Leo får busa av sig lite. Annars blir det lugnt idag.
    Firstandhappy skrev 2008-07-19 11:53:53 följande:
    Tjohoo ska skriva kontrakt på onsdag, men är lite orolig över vissa saker, är det någon här inne som har stångåstaden som hyresvärd??
    Ja, vi har det.
    Fru T skrev 2008-07-19 14:20:25 följande:
    det finns enn annan väg upp som inte är några trappor upp utan bara backar. om man går motsatt håll än det som trappan är på så hittar man den, jag brukar ta den vägen ner då ja alltid får svindel när ja ska gå ner i trappan.
    Jaha, då kanske man ska leta efter den nästa gång då..fast det är väl jobbigt ändå o köra vagnen upp kan jag tänka mig.

Blev inget busfabriken idag, jag har istället sovit massor, är supertrött! Vet inte vad det är med mig. Vi ska åka dit imorgon istället.

Svar på tråden Linköping, någon? del 2