Linköping, någon? del 2
Mammatill4a skrev 2008-08-07 09:25:40 följande:
go morrn på er, ja de får nio gärna göra SNART alma håller på att DÖÖÖ hemma i sin ensamhet men bara så du vet kommer ja sätt Liam och dina söta töser på att städa rummet som de stack ifrån igår hihi.. nej vars skola bara tar de ikväll så man får sakerna på rätt plats kräsna jagja de är snabba på att smita när det ska städas.vilken tid går bussen i morrn?jag kommer över när jag är klar med bården.har dragit en del ramsor över väggen idag.nu har vi tapetserat om den två gånger och slipat men väggen tyck hata moderna tapeter

nu får den vara som den blev.annars får maken fixa de tre sista vårderna igen
Skorpan08 skrev 2008-08-07 10:01:26 följande:
Busfabriken i Norrköping är roligare än Linköping för större barn. Men även små barn har roligt där. Jag har pratat med hon som äger dom båda och enligt henne är det så. Även mina tjejer på 13 och 14 tyckte det var roligare i Nrpg.Idag kommer en kille från Nomar och ska ta hand om två getingbon så jag törs vara ute igen. Är ju väldigt allergisk mot getingstick. Sen i em kommer mina föräldrar och hämtar 13 och 14-åringen. Dom ska få vara där till på lördag. Kul för dom men jag kommer att sakna dom.
då räcker det med att gå vid 17:45.jag kommer efter att sötingen alma har sovit.måste städa lite först.