Inlägg från: ciccielv |Visa alla inlägg
  • ciccielv

Linköping, någon? del 2

dinana skrev 2008-08-07 12:56:19 följande:
    när och var är loppiset? jag älskar som sagt loppis så jag vill absolut komma förbi och kika =P

annonsen kommer ut i morrn i tidningen.fick inte plats med dag o tid så jag kör den ett par dagar.du får gärna komma förbi o kika.

Mammatill4a jag kommer om ca 30 min.hinner inte vara så länge då S ska hem vid 16

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • ciccielv
    Fru T skrev 2008-08-07 10:56:05 följande:
    har lite bråttom men hoppar in å lämnar en raport:BIM +4 å fortfarande inge pluss på stickan!
    du är säkerligen gravid.ibland plussar inte vissa förren de har gått gravida i ett par månader.
  • ciccielv
    Skorpan08 skrev 2008-08-07 13:51:06 följande:
    Har du loppisen hemma?
    jepp.tyvärr måste jag ändra annonsen då sopiga corren inte tilllåter en privatperson ha loppisannons.har sett många ha det som privatperson.så jag får ändra annonsen*suck*
    dinana skrev 2008-08-07 14:06:55 följande:
    vet inte vart du bor, men du kan väl inboxa mig om det ?
    jag inboxar dig
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-07 18:42:16 följande:
    Är det nån mera som ska dricka nåt imorgon?Jag vet vilka som inte ska dricka Tänkte så att jag vet om jag ska bemöda mig med att åka ner på stan imorgon o inhandla nåt, annars köper jag vanlig cider i affären om ingen annan ska dricka nåt.Sen tänkte jag på en annan sak..man kanske skulle ha nåt tilltugg eller nåt sen efter maten när man sitter o snackar, eller det kanske vi inte orkar iofs.
    jag hade samma tanke.jag tar med coca cola då jag inte dricker alkohol
    Fru T skrev 2008-08-07 17:17:49 följande:
    joo jag vet att det kan dröja å det e ju inte så lätt innan å veta om man e låghormonare eller om det bara e mensen som strular..Jag fortsätter leva mitt liv som vanligt och dricka gott när ja vill tills där finns ett pluss. kan ju inte gå å undra helatiden...tror ja ska ta å ringa te KK i morron me, dom tog ju blodprov på mig när ja va där förra veckan å ja har inte hört nåt än så tänkte slå en pling å se vad dom fick ut för svar...hoppas bara att tanfan holler sig borta när vi e i grekland, finns ju roligare sager att ha för sig när man är utomlands än att ha tantbesök!
    ja mens under semestern är inte kul.hoppas den håller sig borta och att du är gravid
  • ciccielv

Mammatill4a fick du igång tangentbordet?

jag o mammatill4a står vid mc diónalds imorrn.tror det var jennyopatrik som hämtar oss.du kan kolla efter två brunhåriga tjejer

• ciccielv
    JePaLuLi skrev 2008-08-07 20:41:35 följande:
    Japp, jag kommer och hämtar er Borde väl hitta er, men annars kan ni titta efter en vilsen tjej i en silverfärgad mondeo kombi
    då får vi hålla utkik efter varandra
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-07 20:46:35 följande:
    Skorpan08: Då förstår jag att det känns lite tomt hos er! Ja vi får verkligen hoppas att getingarna är borta nu! Vad ska ni göra ikväll då? Själv ska jag snart se på criminal minds på kanal5
    hur dags är det.den serien är så bra.jag gillar kriminalserier jättemycket
  • ciccielv

nu ska vi käka.sen ska jag rensa avloppet till tvättmaskinen.ha en bra kväll allesammans.jag hoppar in i morrn igen

• ciccielv
    dinana skrev 2008-08-07 23:55:07 följande:
    Har noll koll på snacks... det låter gott.. men jag har som sagt ingen aning om vad som äts i snacks väg.. räcker det inte med tacochipsen *ler*
    det är väll chips osv
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-07 23:11:03 följande:
    Nästan alla är inloggade, men ingen svarar på min fråga om snacksen Har ni en privat konversation nånstans? Nåja, nu ska vi sussa..får prata om det imorgon. Natti natti
    inte en aning
    Mammatill4a skrev 2008-08-07 21:14:52 följande:
    hihi, japps farbror till barnen var över med ett förut, de andra har Alma fått som leksak nu..
    vad snällt av honom.

nu ska det städas o tvättas hela dagen.men jag hoppar in här emellanåt
  • ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-08-08 09:17:00 följande:
    vill du möta oss vid parkeringen vid 17.45 typ och gå med oss bort till mac D??
    du får gärna komma över.men varning då jag håller på o städar.ser för jävligt ut idag då jag inte har städat på flera dagar.kan du komma runt 13?så hinner jag städa klartSkrattande
    vad söt L är han bad mig gå in på FL för du var härGlad

gost wishpers var ju repris har sett det på nån annan av tv4 kanaler
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-08 08:54:09 följande:
    JennyoPatrik: jag åker gärna med er, verkar inte bli så fint väder idag Hoppas du fortfarande har plats i bilen. ciccielv: den går på kanal5, torsdagar kl.21, såg inte förens nu att du frågade igår
    jag såg det men somnade från slutet.

nä nu ska jag städa o tvätta
  • ciccielv
    Marayah skrev 2008-08-08 09:49:43 följande:
    Go förmiddag. Hur e läget här då?? Hos oss e de lugnt. Filip sover fortfarande. Han vaknade kl 6 o käka o sen somnade om.. Ska utfodra min stora vilde nu för han vill gå ut. O sen får vi se va de blir. Tänkte ta en tripp till Tornby med då ja ska på systemet för att köpa mej alkoholfritt. Hehe! Detta vädret blir man juh så TRÖTT av.. Ska nog se VBÅ med nu.
    här är man SUR.corren ska ha över 300 kr för en j*vla liten annons!det kan de glömma.det blir blocket o andra gratissidor
    Mammatill4a skrev 2008-08-08 09:35:03 följande:
    Ciccielv: men faan gör inget med stök, de är ju er ja hälsar på, tänkte ta de lugnt i em då alma sover förhoppningvis middag och ja börjat känna av gallan HAHA jo de är skapligt, känt av gallan från och till sen igår em, så nu blir de att äta ännu mera rätt än vad man gjort tidigare,, försöker få nån att vilja umgås inomhus nu på fm, alma är så uttråkad av både väder och mamma....

vill inte ta hit folk när det är "stökigt"håller på o packar en massa traderaprylar mitt i allt.

fy så trist att din galla spökar igenLedsen
    men du får gärna komma vis 13 så hinner du vila lite oxå.hoppas du slipper ha ont i magen

• ciccielv
    Fru T skrev 2008-08-08 11:03:21 följande:
    ojojojojojinatt har nog vart min värsta natt på länge!fick ju en så fruktansvärd mensvärk i tjejmagen igårkväll å den va sjukt envis å ville inte släppa.Jag pilla i mig tabletter å duscha varmt å grät å sakna mannen å skrek nästan av ren frustration då ja inte viste vart ja skulle ta vägen nästan Somna kanske inte fören vid två å sen vakna ja med jämna mellanrum, sprang å kissa heelatin å drack massvis med vatten (inte så konstigt ja blev kissenödig då)8:00 i morse tyckte tydligen fastighetsskötaren att det va en välldigt bra tid att slå ner en j*la stolpe ( en sån där som hindrar bilar att komma förbi) presis utanför balkongen å ja måste ha dörren öppen då det blir så varmt annars å han slog ner det med en JÄRNHAMMARE tänker i ren protäst ligga kvar i sängen med datorn i minst en timma till innan ja går upp igen! sen måste ja åka till polisen å hemta mitt pass å sen är det såå dax att ta tag i den där storstädningen!sååå nu har ja fått klaga av mig lite..mensen håller sig fortfarande borta dock BIM +5 å fortfarande minus på stickan!
    ush var jobbigt.har du sökt läkarvård för magsmärtan?
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-08 11:02:54 följande:
    Mammatill4a: jag hade gärna umgåtts med dig men jag ska iväg alldeles strax till sjukhuset, ska få ännu fler prickar på mig och göra andra saker inför strålningen som börjar på måndag! Jobbigt att du känner av gallan varför får du sånna besvär?
    hoppas det går bra på sjukhuset
Svar på tråden Linköping, någon? del 2