Inlägg från: ciccielv |Visa alla inlägg
  • ciccielv

Linköping, någon? del 2

Fru T skrev 2008-08-08 11:26:52 följande:
    Tack va snälla ni är ringde kk men deras telefontid va stängd, blev lotsad till vexeln som lotsa mig vidare till akuten.. hon sa att det va fullt på kk idag men om det fofarande gör välldigt välldigt ont å ingen mens kommit vid 14 så kunde ja åka till akuten å träffa en gyn... Hatar akuten å får ondare bara av att tänke på det då hoppas det ger sig snart.kände mig jätte liten å ynklig när ja ringde min man å börja storböla ja mår illa
    ja sjukvården är ett skämt.när man behöver vård så får man ingen hjälp.du kan ju inte gå med svåra magsmärtor och illamåendeLedsenhar du ringt vc?
    Marayah skrev 2008-08-08 11:58:33 följande:
    Tanken slog mej nu när ja mata lillen. Ska vi laga maten när alla kommer?! Tacos tar juh inga tider... Fru T ska juh inte behöva göra allt..
    vi får hjälpas åt allesammans ikväll

nu börjar man bli lite smått färdig med lite av städningen.men tvättberget finns kvar ännu.strax börjar VBÅ nu börjar det bli bra i serien igenGlad
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • ciccielv
    Fru T skrev 2008-08-08 12:36:13 följande:
    ne jag har inte ring vc, just nu känns det lite bättre.dock känns det som ja börjar få svamp kliar som fan på ytan där nere, kanske skulle ja nämt det med till surtanten i telefon...min man blev jätte orolig då ja ringde å grät men fick lugna honom med att det mäst va för att ja sakna han lite (vad man kan sakna nån extra mycket när det är lite jobbigt) får ja jätte ont så ja inte vet vart ja ska ta vägen igen så ringer ja mormor, hon är en bestämd dam på 70 å jag är hennes allt så ska ja till akuten så ska hon med för då händer det grejer kan ja lova disken är avklard.....
    ring vc så de kan kolla upp dig.det låter ju inte bra.vet ju själv hur jobbigt det är med smärta/värk.
  • ciccielv
    Marayah skrev 2008-08-08 12:40:45 följande:
    Ja visst börjar de bli intressant. Nu ska vi äta lunch ja o Marko...
    ja vba har ju vart trist ett bra tag.jan är ju så rolig.men fy vad dålig nya belle är*urk*
  • ciccielv
    Skorpan08 skrev 2008-08-08 13:59:47 följande:
    FruT: hoppas du mår bättre nu.Till alla som ska på middagen ikväll önskar jag att ni får riktigt trevligt!
    tack.du får ha en trevlig helg oxå.nästa gång kanske vi kan äta på resturang i stan
    Mizzz skrev 2008-08-08 12:58:59 följande:
    Tycker det är mer än frisyrer som känns fel. Tycker "hon" känns dryg nu. Bell ska inte alls vara så. Helt fel!
    fy vad man retar sig på belle.john är skoj när han alltid kör med händerna.jan är superskoj.gisses vad VBÅ skaparna måste skratta när de skriver manusetGlad

mammatill4a tack för en trevlig pratstund.vi ses om en stund.nu ska jag fixa mig iordning
  • ciccielv
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-08 16:18:06 följande:
    Hej på er! Det gick bra på sjukhuset, gjorde en röntgen och fick massa streck ritat på mig så nu ser jag ganska kul ut sen fick jag även träffa läkaren och även en sköterska, fick en hel drös med information. Fru T: Mår du bättre nu?
    vad bra att allt är som det ska.sjukhusbesök är inte roliga.
  • ciccielv
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-08 16:45:08 följande:
    ciccielv: mm, det kändes verkligen bra när jag gick därifrån, men håller med dig om att många av sjukhusbesöken inte är roliga.  
    ja dit går jag inte i onödan
    Firstandhappy skrev 2008-08-08 16:49:07 följande:
    oh vad jag önskar att jag kunfr vara med ikväll o träffa er..
    du får följa med nästa gång
  • ciccielv
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-08 17:01:30 följande:
    Firstandhappy: det är både blå och lila streck har inget blått eller lila att ta på mig, får väl ta något svart jag har en väninna som bor på bygdegatan Inte känner sig väl folk obekväma om jag går utan protes ikväll? Egentligen borde jag strunta i vad andra tycker men jag frågar ändå (folk får väl titta bort i sånna fall)
    du är ju fin som du ärGladdu är ju lika mycket kvinna med eller utan bröst.du har ju varit svårt sjuk och folk borde respektera dig precis som du är!
    Rimfaxe skrev 2008-08-08 17:16:00 följande:
    Tittar in i tråden och visar hustrun tråden!
    haha
  • ciccielv
    Firstandhappy skrev 2008-08-08 17:26:13 följande:
    då vill jag passa på att bjuda in alla till vår lägenhet på fika/fest/what som helst sen någon gång när jag flyttat och alla kartonger har vikt hädan från denna jord.hjärtligt välkommna (tid o datum annonseras i efterskott)
    tackar,jag kommer gärna nån helg.flyttkartonger är så trist.har flyttat så många gånger att en till flytt känns urk.men tyvärr måste vi nog flytta om inte våra barn kan leka i säkerhet utomhus
  • ciccielv
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-08 17:36:43 följande:
    ciccielv: Tack för dina fina ord, det värmer verkligen! :) Firstandhappy: haha, risken finns det blir bara svart och vitt och lite lätt sminkat
    varsågodGladdet stämmer bra.vi ses strax
  • ciccielv
    Fru T skrev 2008-08-09 00:56:22 följande:
    tack för ikväll tjejer nu ska ja nanna kudden å leva vidare på hoppet cici du får säga när det passar dig att ja kommer förbi, ja har bil så kan när som, så tuttarna blir lika stora liksom
    tack för en supertrevlig middagGlad
    marayah o jennyopatrik tack så mycket för bilskjutsenGlad

här kom man i säng förren efter 03.
    idag ska man tvätta resten av tvättberget.sen blir det kolonin när sonen har kommit.ev en sväng till stan blir det då sonen ofta vill åka dit.
    Fru T skrev 2008-08-09 00:56:22 följande:
    tack för ikväll tjejer nu ska ja nanna kudden å leva vidare på hoppet cici du får säga när det passar dig att ja kommer förbi, ja har bil så kan när som, så tuttarna blir lika stora liksom
    kan vi ta det imorrn?hoppas din mens håller sig borta länge.
Svar på tråden Linköping, någon? del 2