Fru T skrev 2008-08-19 20:32:22 följande:
hejhej nu är vi hemma i kylan igen. Vi har haft det underbart å legat på stranden heeela dagarna (jag i skuggan av ett parasoll då, men brun ändå) å det har vart 35-40* om dagarna jag har haft molvärk,mensvärk å magknip till å från å nu ligger det ett Cb Digital inne på toan å väntar på att ja ska testa i min morronkiss i morron då tanten fortfarande inte visat sig...BIM +16ja vågar inte änns börja försöka läsa ikapp nåt då det ser ut som ni skrivit massor jue men ni kan ju uppdatera mig på om ja missat nåt av intresse
välkommen hem till trista sverigevädret.det är bara inse att du ska bli mamma om ca 9 månader

.här har vädret varit bara regn med få solskin
dinana skrev 2008-08-19 20:42:41 följande:
åååh, gud så spännande! jag håller på å laddar upp inför en busig kväll i sängen. sambon ser dock inte så pigg ut... men det är ju nu det gäller... kanske skall ta å locka in honom i sovrummet snart.. inte det blir försent.
du får lura in din gubbe i sänghalmen med nått.
här har vi haft det fullt upp idag.efter att ha hämtat tösen i skolan så fick vi följa efter 3 idioter som stal äpplen på flera olika villatomter.dagispersonalen bad dem försvinna och de gick vidare.men de fortsatt LETA efter tomter med äpplen trots att vi gick efter
dem.två av den hade rullator men de gick snabbare än vi

.till slut ringde jag polisen då jag hade pratat med en som bodde i villaområdet.dessa tre var visst ofta o stal frukt på tomterna
efter ca 1 timme gav de upp med sin stö
ldturne.vi låtsades strunta i dem så de gick till vanliga bostadsområdet och åt äpplena med gott samvete trots att de var
stulna.de såg oss inte då vi stod dolda.men de fick trevligt sällskap av polisen som kom

så de fick nog lära sig lite av svenska lagen
det finns folk till allt.ibland tappar man verkligen hakan.