Inlägg från: gosetussen |Visa alla inlägg
  • gosetussen

Är PORR otrohet?

Vad är skillnaden? Han betalar för porrens handling likväl som för den prostituerades? Han rör lika lite vid den prostituerade som vid kvinnorna på porrfilmen.

ordningskonstapel skrev 2008-07-16 21:45:45 följande:
    Svar på #26Jag känner min karl och vet vad han har för åsikter, tro och värderingar i livet. Därför kan jag med säkerhet säga att han inte vill träffa någon av dom irl. Den enda han skulle kunna tänka sig att träffa är Tilde de Paula, men hon är ju knappast porrskådis.Nej, det stannar inte vid fantasi när han träffar en prostituerad kvinna för att se henne smeka sig själv.Det är okej att fantisra om att göra det, men att skrida till handling genom att bestämma tid och plats där dom ska träffas och sedan betala henne för denna handling.
  • gosetussen
    Valkyriah skrev 2008-07-16 21:49:40 följande:
    Han kan ju få en gratis stripshow (och en jävligt bra sådan) så det skulle aldrig hända Ser även en viss skillnad på porr och på att man betalar någon med egna pengar för att se göra något sexuellt och åter igen så är inte strip porr.
    strip är inte porr det har du rätt i. Men man betalar ju lika mkt för att se strippan som om man hyr en p-film
  • gosetussen
    Fratris skrev 2008-07-16 21:50:46 följande:
    Nej absolut inte. Tröttsam debatt, där det främst är tjejer med ruskigt dåligt självförtroende som är rabiat emot.
    Oj så nu måste porrtittande handla om dåligt självförtroende och inget annat??? Okej.
  • gosetussen
    LoveMA skrev 2008-07-16 22:05:56 följande:
    Vad som helst kan vara otrohet om partnern är riktigt svartsjuk. Det blir tydligt i relationer där män kontrollerar kvinnor och anser betydelselösa handlingar vara otrohet, det leder allt för ofta till våld. Så porrtittande kan säkert ses som otrohet, det viktiga är väl vilken överenskommelse man har. För mig är det inget problem om min partner tittar på porr.
    Man behöver inte vara svartsjuk för att ogilla att ens partner är otrogen
  • gosetussen
    LoveMA skrev 2008-07-17 00:07:33 följande:
    Tycker inte du verkar så nyfiken. Du vet ju redan allt! Så fort någon tycker något annat än du så blir det tillrättavisning. Du verkar inte särskilt nyfiken på vad vi andra tycker.
    Klart jag är nyfiken annars hade jag inte gjort en tråd där jag undrar hur andra tänker kring detta.
    Måste man anses vara tillrättavisande för att man själv säger vad man tycker kring saken?? Jag vet långt ifrån allt, men jag säger vad jag tycker och det är två helt olika saker.
  • gosetussen
    LoveMA skrev 2008-07-17 00:20:54 följande:
    Men du vet väldigt mycket! Mycket, mycket mer än de flesta andra här på FL. Jag tror aldrig jag träffat på någon som vet så mycket som du. Det skulle möjligtvis vara någon religiös fanatiker som vet att kvinnor måste ha slöja.
    Jag vet det som jag har kunskap kring. Det är så man lär sig och skaffar sig en åsikt om saker och ting
  • gosetussen

Spicy woman skrev 2008-07-17 00:54:09 följande:

Det är flera gånger dyrare att gå på strippklubb och kolla strippor än att hyra en p-film på som brukar kosta ungefär 50 spänn.
    Men vad spelar det för roll? Du betalar ju ett pris oavsett prisskillnaden?
  • gosetussen
    lingonben skrev 2008-07-17 00:54:21 följande:
    mm .. och vet ni ..jag ska ge er ett litet tips eftersom jag är man.Om han sitter och runkar framför en porrbild ellerfilm ..så fundera på VARFÖR han gör det ..
    Antagligen gör han det pga sitt dåliga förhållande eller för att han helt enkelt inte vet bättre.
  • gosetussen
    Taggtroden skrev 2008-07-17 02:00:40 följande:
    Ja, hos oss är det otrohet att kolla på porr. Och jag som kvinna är inte det minsta svartsjuk och har aldrig varit det! Dessutom har jag väldigt stark självkänsla och ett helsikkes självförtroende. Tro det eller ej
    Va bra att fler tycker som jag. Fast min största anledning till att jag är emot porren är inte pga att jag anser det vara otrohet, men det vet du redan för det har vi ju samma uppfattning om
  • gosetussen
    Valkyriah skrev 2008-07-17 06:53:36 följande:
    Nej,en porrfilm kostar inte så mycket som att köpa sig en privat stripshow Finns det verkligen folk som hyr porr nu för tiden?Finns ju massa bra porr pånätet,gratis Sen om du håller med mig med att stripp inte är porr så förstår jag inte varför du jämför dessa två?
    Dålig jämförelse. Kanske borde jämföra med en prostituerad istället. Priset kan kvitta. Man har ju ändå som konsument betalat för skiten. Om man tittar på kommersiell porr villsäga eller köper sig en prostituerad.
Svar på tråden Är PORR otrohet?