Inlägg från: gosetussen |Visa alla inlägg
  • gosetussen

Är PORR otrohet?

Anonym (Mimmi) skrev 2008-07-17 17:53:56 följande:

Nu skrev jag "föreställa", inte "föreställa sig". Sen kan du lägga ner de där försöken med härskarteknik. Det funkar inte.
    *ler* Vem det är som uttövar härskarteknik vill jag låta vara osagt.
  • gosetussen

Precis. Jag tror att väldigt många människor i dagens samhälle har ett enormt tomrum som dom tror sig kunna fylla med porren. Det är väldigt sorgligt att inte fler människor lever ut sina begär och lustar med varandra och inte med en dållig p-rulle.
    Kan inte fatta det riktigt, men något måste verkligen saknas i deras relationer skulle jag tro

Trandansen skrev 2008-07-17 17:55:50 följande:
    Vet du vad jag tror? Jag tror det fattas nåt grundläggande i ens relation om man behöver ta till saker utifrån. Själv tänder jag på min partner och endast honom. Det är en underbar känsla. Som du säger kan jag sedan bära med mig denna upplevelse inför nästa gång vi är med varandra.
  • gosetussen
    Valkyriah skrev 2008-07-17 17:57:38 följande:
    Ja,jag såg ingen jämförelse med det alls Att jämföra med en prostituerad,syftar du då på att köpa två personer?En man och en kvinna?För att då se dem ha sex?Eller hur var det du tänkte med det?
    Det räcker att du köper 1 person. DVS en prostituerad. Det finns många som betalar för att titta på när den prostituerade smeker sig själv. Det behövs inte två för den sakens skull*ler*
  • gosetussen
    Trandansen skrev 2008-07-17 17:55:50 följande:
    Vet du vad jag tror? Jag tror det fattas nåt grundläggande i ens relation om man behöver ta till saker utifrån. Själv tänder jag på min partner och endast honom. Det är en underbar känsla. Som du säger kan jag sedan bära med mig denna upplevelse inför nästa gång vi är med varandra.
    Vad skönt att höra att det finns människor som fortfarande tänder på varandra och inte på andra människor som blir förtryckta. Vilket porr nämligen är enligt mig.
  • gosetussen
    Valkyriah skrev 2008-07-17 18:03:42 följande:
    DEt är jag medveten om att det finns,men jag föredrar sex mellan en kvinna och en man (som gillar det de gör)Visst att se en runkande man är rätt fint också(dock får jag det gratis hemma ) men helst av allt vill jag se samlag.
    Men det var inte det jag syftade på. Egentligen spelar det ingen roll om det är en man och en kvinna. Du tittar ju på andra oavsett om du konsumerar kommersiell porr eller köper dig en eller två prostituerade
  • gosetussen
    Valkyriah skrev 2008-07-17 18:06:26 följande:
    Då kan jag göra dig glad också Jag tänder otroligt på min sambo,vi har ofta och mycket sex,tar på varandra,smeker,smakar,kan inte få nog av varandra.Men likaväl som jag är medveten om att det finns kvinnor och män som gör porr pga att de mår dåligt så finns det bra porr mellan människor som verkligen njuter av det de gör.
    Där är vi av olika åsikter. Det är mkt möjligt att det finns bra porr, men tror du att dom flesta som konsumerar porr tar reda på vilken porr det är dom konsumerar? Om det är bra eller dålig porr? Tror du dom tar reda på hur dom medverkande mår? Deras bakgrund? Med mera? Nej skulle jag svara på den frågan. Dom flesta skiter i vilket. Om du inte är en av dom så grattis och bra för dig och för dom som medverkar som du är övertygad om att dom mår bra!
  • gosetussen
    Valkyriah skrev 2008-07-17 18:09:35 följande:
    Svar ja ?Dock ser jag det som en onödig utgift när det finns bra porr gratis på nätet.
    Det som är bra porr för dig, är en tragedi för dom som medverkar.
  • gosetussen
    Valkyriah skrev 2008-07-17 18:13:02 följande:
    Svaret på den frågan är nej från mig också.Men det är ju inte det tråden handlar om?Utan om det är otohet eller ej ?Att se sex mellan människor som tydligt går efter ett manus är enligt mig avtändande,jag vill se njutningsfullt sex både från mannens sida och från kvinnan.Annars känns det för mig att det kan kvitta.
    Och njutningsbar sex är du säker på att dom som medverkar känner och tycker?? Nej det är inte det tråden handlar om det har du rätt i. Den handlar om man anser att det är otrohet eller inte. Så vi fortsätter att hålla oss där annars blir det för OT*ler*
  • gosetussen
    Trandansen skrev 2008-07-17 18:15:11 följande:
    Sånt sex har jag aldrig sett på porrfilm, åtminstone inte ur kvinnligt perspektiv. Att fejka orgasm är för mig inte förenat med att njuta. Och just för att jag aldrig kan veta om de njuter på riktigt tar jag hellre avstånd från alltsammans.
    Precis så resonerar jag också. Man kan aldrig vara säker på att dom som medverkar njuter och spelar in porr för att dom är tex exhibitionister som njuter av att visa upp sina kroppar som andra kan sitta och runka/onanera till. Om man inte känner dom som medverkar så kan man inte veta anser jag.
  • gosetussen
    Valkyriah skrev 2008-07-17 18:21:41 följande:
    Finns massor av härligt amatörporr,där tex par har sex och väljer att lägga upp det på nätet
    Och du vet att det är frivilligt att dom lagt ut det på nätet från båda parter? Det kan man aldrig veta. Det kanske har tagit slut mellan dom och så vill den ena partnern hämnas och lägger ut deras hemmagjorda amatörrulle på nätet*ler* händer ganska ofta dessvärre*
Svar på tråden Är PORR otrohet?