Alexanders mum skrev 2008-08-27 15:12:12 följande:
Jag hoppar in och ställer ett par frågor då även jag måste köpa P&T osedd om jag ska ha någon. Har läst igenom mer eller mindre hela tråden och undrar om någon kan klargöra följande: (det är sport jag har tittat på) Den genomskinliga plastdelen som syns endast när huvudsitsen är fälld helt för bebis kan man alltså ta bort? Hur sitter den fast, kardborre?Har jag förstått rätt i att singel UV nätet är delbart och en del passar så att man kan sätta den istället för plasten som jag nämnde ovan?Slutligen (för den här gången iaf ) undrar jag hur många som känner att ni har haft problem med att sparka i vagnen när ni går, säg i rask takt? Jag inser ju att det kan vara en illusion men tyckte mig läsa om någon som hade problem med detta, är det någon enstaka eller många? Himla bekymmer att man inte kan få tag på dem där jag bor så jag kunde provköra. Har spanat på strandpromenaden varje kväll, innan jag på allvar insåg att jag nog behövde en P&T har jag sett massor men nu verkar de försvunna så jag hoppas på råd härifrån
ja på alla dina frågor förutom den om det är lätt att sparka i!
uv.nätet kommer med ett bakstycke i uv-nät, det enkla alltså inte dubbeln.
plastfönstret fäster man med kardborre, men på v2 sport tror jag dom gått över till öglor även på det?
Nån med v2 som kan säga hur det ligger till med öglorna?