Inlägg från: norgesessan |Visa alla inlägg
  • norgesessan

Phil and Ted syskonvagn del 11

vaddå flyttbar? nu blev jag nyfiken Hur då?

Emil 03-Jonathan 05 och LillKnodd bf. jan.09
  • norgesessan

det solskyddet till bilbarnstolen köpte vi ju, otroligt trixigt att få den att sitta som man vill....sen drog han bara ner den...men den var ju billig...

• norgesessan

teutonias testade vi för ett par år sedan, lånade en kompis, på vår brio nova, den satt som den skulle, med två plastklämmor..

• norgesessan

Min treåring kan inte sitta i syskonsitsen bak, men kunde när den var framme, det var innan skärpet, så jag packade in våra jackor under rumpan, och drog ner blixtlåsen, då gick det precis. har inte testat sen dess..

• norgesessan

i sovläget, har v.2, stpr iallafall det på remmen, har haft den typ 3 veckor.

• norgesessan

När syskonsitsen är i det bakra läget, skrev inte bra nog innan, rättade till det sen..stången kommer i vägen, men det blev annorlunda när den var framme..och det var jackor under rumpan (samma som rem effekten)

Har inget solskydd, men testade med plasten som kom med, då öppnade jag bara i ena sidan..

• norgesessan

det blev ju också fel...när sitsen är bak och blixtlåsen är nerdragna....

• norgesessan

Jag testade snabbt, blev liiite konstigt, och han fick trixa huvudet under stången, och den blev helt lös under rumpan, kanske det fungerar bättre med remmen på..

• norgesessan

på syskonsitsen, på ramen, där är det en knapp på varje sida.

Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11