Inlägg från: Lokatt |Visa alla inlägg
  • Lokatt

Phil and Ted syskonvagn del 11

Moa38 skrev 2008-08-09 19:50:08 följande:
    orkar inte leta bakåt i tråden så tyvärr ställer jag frågan igenÄr det ett enkelt UVskydd jag skall beställa för att få den lilla delen bak till bebis i liggställning?Har en Sprit V2 och det är kardborre uppe och sedan små öglor. Är det då ett med öglor jag skall beställa?
    ja och ja
  • Lokatt
    Lequisha skrev 2008-08-09 21:34:08 följande:
    Vilken vagn ska man köpa? Är Viben och/eller Dashen värd prisskillnaden mot Sporten? Måste ha hjälp, velar hit och dit!!!
    smaksak, så det är svårt att råda där. dessutom knappt nån som haft bägge, så svårt med en gämmförelse av nån som provat
  • Lokatt

Missy Cat skrev 2008-08-10 12:20:19 följande:

Antingen hör jag med babyland eller babyproffsen eller så mailar jag någon webbshop.När jag kikade på dashen så såg det bara ut som om plastskyddet var dit klämt.Synd att det inte var ett helt plaststycke utan tyg.
    hur sitter plasten på dashen? i mitten på fotstödet eller över kanterna oxå?
    För om det bara är i mitten så formklipper man ju en "dörrmatta" och lägger i. det är vi många som gjort. Jag lägger i det om vädret är klibbigt Men det skyddar inte kanterna, men det ska jag nog sy en egen till. asereht har i sitt galleri.
  • Lokatt
    Caeruleus skrev 2008-08-10 13:08:57 följande:
    På Phil&Teds hemsida hittar jag ingen Sport med sandfärgad klädsel men på Bonit finns denna www.bonti.se/shop/item_link.php märkligt....finns alltså Sporten i sand eller har Bonti blandat ihop vagnarna?
    där har du ju en sand sport!
  • Lokatt
    Caeruleus skrev 2008-08-10 13:41:16 följande:
    Föresten...går det att köpa bara klädseln någonstans?
    vet att butikerna har börjat säga nej till det, vet inte om det går någonstans än. men det är ganska dyrt ändå.
  • Lokatt

jag ska ta och lägga ut lite mer bilder nån dag oxå, jag har två vindskydd/footsacks dynor i två olika mönster och en rödlurvdyna. förrutom dom tillbehör jag har på kort redan. sen har jag ju några mer väskor förresten..
    Och så har jag några till projekt som jag hoppas blir klara snart. Men just nu pysslar jag till två andra vagnar

• Lokatt
    Caeruleus skrev 2008-08-10 23:11:05 följande:
    Missy Cat skrev 2008-08-10 22:31:19 följande:
    Hur är det med de andra modellerna...kan båda huvudsätet och syskonsätet vara i viloläge samtidigt?
    Ja det går, men det blir lite trångt.

men vill ena sova liggandes så bygger man ju snabbt om och sätter syskonsittsen där uppe.
  • Lokatt
    Caeruleus skrev 2008-08-11 16:06:43 följande:
    Asereht - då är det en V1a. Inget stänkskydd kring hjulen och den gamla loggan.Hur svårt är det att få tag i E3áns tillbehör?Funderar på om jag kanske ska strunta i den och leta vidare...
    strunta i e3 v1 och satsa på "vanliga" e3 (v2) istället tycker jag.
  • Lokatt
    norgesessan skrev 2008-08-11 19:47:34 följande:
    JAg har inte sytt ennu, men hittade ett fodral till en övermadrass...(den skulle tvättas och tog av överdraget, sen gick den inte på igen) Den ska jag använda till sittdynorna och fotsacken...men behöver hjälp med footsacken, har ingen aning om hur jag ska göra..Nån som kan ge tips? ritningar eller nåt? (kommer inte ihåg om nån har gjort ennu)
    lindadjo har mönster och beskrivning i sitt galleri
  • Lokatt
    Thulo skrev 2008-08-11 20:19:58 följande:
    nix känner ingen med en sån vagn fast jag har ju baksidan som följde med uv skyddet? det kanske går?
    det är exakt samma
Svar på tråden Phil and Ted syskonvagn del 11