• Nalle Majan

Varför blir jag inte gravid!?

Jag är så ledsen. Efter ett års försök nu har det fortfarande inte blivit ett syskon. Jag har varit gravid innan så jag kan få barn. Men denna gång? Kanske inte?

Behöver pepping och stöd samt vad ska jag göra? Fler som är/har varit i samma sits?

Provat varannandag + rosenrot och vitaminer.

• Svar på tråden Varför blir jag inte gravid!?
  • mary k

jävla kk!!dom har tele tid typ 2 timmar å när man ringer så säger en röst

"det är så många som ringer just nu,försök senare"

grr!!det har jag gjort men verkar aldrig komma fram!

• Prisssan

Hopplöst...på det igen och ge inte upp!

mary k skrev 2008-08-06 10:32:51 följande:
    jävla kk!!dom har tele tid typ 2 timmar å när man ringer så säger en röst"det är så många som ringer just nu,försök senare"grr!!det har jag gjort men verkar aldrig komma fram!
    Kärlek, fnitter och annat fluffigt trams...
  • Gul13

mary k: Om du ringer växelnr så kan de ofta sätta en på vänt på det nr man vill till.

• mary k
    Prisssan skrev 2008-08-06 10:34:46 följande:
    Hopplöst...på det igen och ge inte upp!
    ja,man blir bara så arg å eldsen när allt verkar gå emot en när det gäller att bli gravid.

jag bara drömmer hela tiden att jag ser magar överallt,alla utom jag e gravid.

i verkliga livet så ser jag en massa folk som är gravida,innan kunde jag bli glad när jag såg det nu blir jag bara ledsen
  • mary k
    Gul13 skrev 2008-08-06 10:35:26 följande:
    mary k: Om du ringer växelnr så kan de ofta sätta en på vänt på det nr man vill till.
    aha oki
    tack för tipset
  • Prisssan

Mmm jag vet, rena plågan nu på sommaren med alla magar.

mary k skrev 2008-08-06 10:37:18 följande:
    ja,man blir bara så arg å eldsen när allt verkar gå emot en när det gäller att bli gravid.jag bara drömmer hela tiden att jag ser magar överallt,alla utom jag e gravid.i verkliga livet så ser jag en massa folk som är gravida,innan kunde jag bli glad när jag såg det nu blir jag bara ledsen
  • mary k
    Prisssan skrev 2008-08-06 10:38:47 följande:
    Mmm jag vet, rena plågan nu på sommaren med alla magar.
    jaaaaaaaaaaaa
  • Gul13

mary k: Lycka till. Jag är rutinerad växelhäxa i landstinget.

Här är en till som är 100 % skengravid varje månad. Jag har alla möjliga symptom på graviditet som bara finns och ändå kommer mensen varje månad. *suck*

• Fru HH

Cellisen: Är det alltså ett års kö till IVF? Surt Men du har ju en sund inställning till det iaf...

Mary k: Om du inte kommer fram idag så ring i morgon direkt då teletiden börjar (det kanske du gjorde iof) då finns det iaf en möjlighet att komma med i kön...

När kommer tvåan???
  • Prisssan

Fru HH: Nej vi går privat men det kostar en del så vi sparar...och så har jag ep och måste fixa mina mediciner innan och det kommer att ta tid tyvärr Har inget annat val än att vänta.

Svar på tråden Varför blir jag inte gravid!?