virkning/stickning/sömnad
fru
fr o m nästa år får man dessutom 480 kr extra om man är förälder =)
fru
fr o m nästa år får man dessutom 480 kr extra om man är förälder =)
fru
jobbigt med räkningar... vår dyraste utgift (förutom hyra) är katterna och sköldpaddan.
fru
ja, de kostar näst mest,med isn mat och kattsand. sköldpaddans akvarium kostar, och det är inte helt i ordning än...
fru
du får göra smoothie för hand =) vi har i alla fall köpt glass till ikväll, medsmak av banansplit. hoppas det är lika gott som det låter!
den här koftan jag håller på med verkar bli lite stor... ok att den är för 6-12 månader, men undrar om man är så pass stor då... annars får den väl ligga tills den passar =)
fru
vilken tur att du fixa beskrivning =) jag hade inte pallat!
gonzo
kul att så många (hela två) ska få barn snart =)
börjar tycka att min kofta är lite småful, nästan så man skäms för att visa upp den sen =) tänker i alla fall inte riva upp den...
fru
har inga batterier i kameran, men det kanske kommer en bild senare ikväll... när alla utom du och jag harlagt sig, så kanjag ta bort bilden sen =)
fru
är du intresserad av att bilda en liten "handarbetsförening" med mig? kanske kan samla upp några fler intresserade och sitta hemma hos nån en gång i veckan och pyssla. så har jga nåt intresse samtidigt som jag är social!
fru
ja, men hemma hos dig funkar för mig. pluggar ju på universitet, och då är det inte SÅ jobbigt att ta sig till dig antar jag =) undrar hur man ska värva nya medlemmar bara....
cinnamon
var bor du? vill du vara med?
fru
ska kolla garnsidan...
fru
garn för 1500?! det får man 12 kg garn för, om man köper deras storpack =)