Inlägg från: pucken |Visa alla inlägg
  • pucken

virkning/stickning/sömnad

fru
    nej, jag kan inte sy rakt! är skitdålig på att göra saker rakt... jag cyklar inte rakt, jga går inte rakt, jag kör inte truck rakt... jag är vinglig på allt jag gör! full är jag i alla fall inte =)

• pucken

fru
    jättesnyggt ju! jag tänkte sy ett mindre lapptäcke, som bebisen kan ha som lekmatta på golvet typ.

• pucken

fru
    klart du blir gravid! och jag med. alla kommer att bli gravida!!! *tjoho*

• pucken

fru
    allting har sin tid. allt kan inte vara lätt, tyvärr.

• pucken

fru
    jag vill se den där masken =)

jag får inte mycket gjort här i skåne... men jga har lyckats sy en flodhäst till brorsdottern som fyller ett =) sätter in bild imorgon.

• pucken

just det, mamma hade ett broderi som jag ska få fortsätta på. och en ryamatta. båda projekten är ca 20 år gamla =) så går det när man har skitungar hemma!

• pucken

fru
    jag hittade mönster i en gammal handarbete (tidning). jag kan ta med mönsterdelarna till stockholm. den var rätt lätt att sy, man behövde inte sy så rakt =) och den blev skitsöt! ska göra en till, pappa ville också ha en =)

• pucken

fru
    och vi kommer hem på måndag. ska till tandläkaren 3ggr till innan dess =) hade 4 hål som ska lagas, och de hade bara korta tider, de fik sprida upp allt, slipper i alla fall den där kärringen i stockholm.

händig karl du har =)

• pucken

fru
    det var massor av svängar, så eventuella raksträckor vad väldigt korta =)

kul att ni köpt massa pyssel. själv la jag sista pengarna på tandläkaren och resten lägger pappa ut. längtar till lönen kommer!

• pucken

nu ska jag sova, ville bara titta in en sväng först!

• pucken

flodhästen kurt finns nu i mitt galleri. bättre sent än aldrig!

och fru, jag tar med mig mönstret upp =)

• pucken

men jisses, här händer ju INGET medan jag är borta! tur att jag är tillbaka =)

Svar på tråden virkning/stickning/sömnad