virkning/stickning/sömnad
ja jag ska ta fram bananglassen tänkte jag, och strunta i att virka de matchande tossorna. blir inte klok på beksrivningen, kanske gör dem senare. nu måste jag hitta nåt nytt att göra =)
ja jag ska ta fram bananglassen tänkte jag, och strunta i att virka de matchande tossorna. blir inte klok på beksrivningen, kanske gör dem senare. nu måste jag hitta nåt nytt att göra =)
men fru, en tossa tar inte så lång tid. gör en ikväll innan du lägger dig, så är det klart =)
jag väntar på att vintermixen från gb ska komma... det är godare glass i den än i deras låda med klassiker =)
fru
www.gb.se/products/Flerpack/familjeglass/1098790760.html/
den är bäst=)
den är väldigt god!
hittar inget kul att göra...
kanske en sån här,men jag vet inte riktigt vad det är
www.angelfire.com/tx5/angelcrafts/babygrannystshrug.html
imorgon ska jag börja baka chokladbiskvier. ska bjuda på jobbet på torsdag.
har hittat några alternativ nu, ska bara välja =) lägge rin länkar snart så du får se.
www.coatsandclark.com/fun_and_free/knit_out_2003/lw1297.htm
www.geocities.com/barbie42day/scdiapershirt.html
www.crochetme.com/Feb_Mar_2005/patt_baby_sweater.html
www.chele.net/designs/1956animalsnuggies.htm
joann.com/content/projects/projectsDisplay.jhtml%2Fcontent%2Fprojects%2Fstatic%2Fnew%2Fnaptime_crocheted_baby_set.jhtml&CATID=25293
www.knitting-crochet.com/crochet/babyens.html
www.coatsandclark.com/fun_and_free/knit_out_2003/lw1297.htm
www.lionbrand.com/patterns/cms-easyBabySweater.html
www.geocities.com/barbie42day/scdiapershirt.html
vilken tycker du att jag ska göra?
he he vilken koll man har =) är nog lite tröttare än jag vill erkänna.
undrar om jag inte ska göra den lila först... diaper shirt alltså.ser enkelt ut.och jag är lite rädd för broderierna på ettan,men jag ska nog göra den med =) blir inte förvånad om jag gjort alla länkarna innan året är slut heller!
fru
nä, vår bebis kommer se väldigt hemmig ut =) men vad gör det, jag har så kul medan jag virkar! kan vara kul för bebisensen när den blir stor, och har kvar hemgjorda kläder.