Inlägg från: pucken |Visa alla inlägg
  • pucken

virkning/stickning/sömnad

ja, då vet inte jag heller =) har inte koll på komvuxpoäng...

• pucken

vilken film? jag vill se liftarens guide till galaxen!

• pucken

jösses, mönstret tycker att jag ska göra reversed single crochet, alltså omvända fastmaskor... tror jag gör vanliga =)

• pucken

fru
    jag fuskar inte, jag bara tänjer lite på reglerna =)

salems lot, var det den som skullegå i två delar? funderar på att se den, men då kan man väl inte somna sen...

• pucken

fru
    om jag skulle få maken att se nån skräckfilm med mig skulle jag få sova ännu mindre =) han är jättekänslig för sånt! så somnar han alltid mitt i filmen också... alltid!

• pucken

fru
    jag kollar också på bantarkollot. var nära att ta fram glassen ur frysen men jag behärskade mig. ska vänta till efter programmet i alla fall =)

• pucken

fru
    ja, det ska bli så skönt när jobbet är slut (nu på fredag) så jag kan orka träna igen... har gått upp i vikt i sommar. visserligen inte mycket, men pappa märker sånt direkt och är inte sen att påpeka det. det gamla skrället. en enda gång har sagt att han är stolt över mig, och det var när jag lagat maten och bakat kakor själv till bröllopet, så han kunde svulla. det gillade han =)

• pucken

äh maken ska kolla på mythbusters på discovery... ingen salems lot för mig då då =( kanske lika bra det förresten, så får jag sova i natt =)

• pucken

fru
    skulle inteni kolla på film? =) eller var det reklam?

jag känner på mig att ditt garn kommer imorgon! vad ska du sticka allra först?

• pucken

den här koftan/tröjan blir skitsöt =) nästan så man vill ha en till sig själv!

Svar på tråden virkning/stickning/sömnad