Inlägg från: pucken |Visa alla inlägg
  • pucken

virkning/stickning/sömnad

fru
    skumt, länken funkar för mig... aja, jag sökte på handtag och sen fanns det "väskhandtag plexiglas 2 st" i två färger tror jag. jag skulle vilja ha de som kostar 68 kr. vad besvärlig jag känner mig =)
    klart fred får följa med! och det var i haninge du jobbade har jag för mig =)

• pucken

men jösses, jag måste ju lägga mig! ska upp tidigt och baka tårta till svärfar. och sen jobbar jag ju tidigt nästa vecka, måste vakna tidigt så jag kan somna tidigt =) himla planerande!

fru
    du kan ju säga när du kan komma. vi jobbar 6-14 den här veckan, och 14-22.30 veckan efter, så de tiderna kan inte vi =)

god natt! hörs imorgon antar jag =)

• pucken

fru
    jag hann precis logga in och så fanns det ett alldeles nypostat inlägg i gästboken =)
    ni MÅSTE ju inte komma ohc hämta väskan nu, jag har inga problem med att vänta till skolstarten, men det är ju jag det=) alternativt kan man mötas den 15 aug innan jag drar till skåne, för då är jag på t-centralen.

vet du, jag har bakat operatårta idag =) ska lägga in en bild på den så får du va fin den blev!

• pucken

fru
    det är prinsesstårta, men med sylt. har precis fått lära mig att en prinsesstårta bara innehåller vaniljfyllning =) finns bild nu!

i övrigt kan ni komma vilken dag ni vill den kommande veckan, så länge det är efter 15 =) så hinner jag hem och kan byta!

• pucken

fru
    HUR mycket garn ska du köpa egentligen? låter som det är ett helt varuhus nästan =) är det garn i olika färger, eller är flera nystan i samma? *nyfiken*

• pucken

fru
    vilke osis! tur du har som får frakten av pappa förresten. det blir ju en hel del garn det där... vad ska du göra av allt? fler vantar? =) själv skulle jag inte klara av att ha så mycket garn hemma. jag skuel bli tokig och virka ännu mer än jag gör nu! typ, måste göra slut på allt garn....

• pucken

fru
    jag vet att om maken skulle lämna mig av en eller annan anledning,då skulle jag bli en tokig katt-tant som bara sitter hemma och virkar grejer till katterna... vi har ju redan 2 katter, men jag vill ha minst en till. får inte förmaken bara. nu kommer svärgubbe, här ska ätas tårta!!!

kommer in ikväll igen =)

• pucken

fru
    har du vunnit auktionerna på tradera nu?

svärfar blevväldigt impad av tårtan, han trodde nästan inte att det var jag som gjort den =) god var den också tyckte han. och nu har han gått, efter att ha roat sig med att motionera skäöldpaddan =)

• pucken

och jag har köpt jättefint garn på ica maxi! nästan allt i mitt galleri är gjort av garn från maxi =) verkar som er affär är sämre fru =)

• pucken

fru
    jo, vi har en vattensköldpadda. bjarne heter han. tja, svärfar drog ena fingret längs akvariet och bjarne följer efter. så han fick simma några vändor fram och tillbaka efter svärfars finger =) ser rätt lustigt ut!

Svar på tråden virkning/stickning/sömnad