• pysselmajjo

Viktväktarna!

Är det fler än jag som har börjat viktväktarna denna veckan?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-16 10:22
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m36304521.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 22:12
    Nu finns en egen tråd för våra resultat!

www.familjeliv.se/Forum-5-64/m36777918.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-13 15:41
    Ny tråd!!!

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m38287171.html

• Svar på tråden Viktväktarna!
  • Mary Cherry
    MAGU skrev 2008-09-13 21:00:27 följande:
    Jag vet faktiskt inte, men det är ju mald kyckling så förhoppningsvis 3 points tills du är mätt!
    Hur mycket pengar kostar den då?
  • MAGU
    Mary Cherry skrev 2008-09-14 10:10:42 följande:
    Hur mycket pengar kostar den då?
    Det har jag ingen aning om! Jag fick ju 1,2 kg gratis från Buzzadors kampanj. Jag kollade iaf upp det där med points: 6 msk för 2,5 så liite billigare än nötfärs.
  • sunflower30
    MariaK skrev 2008-09-12 19:02:01 följande:
    Nu tjejer så måste jag få lite peppning!!!!!!!!!!!!!!!!Gick som vanligt på vägningen ida...............-0.2 O ja det är ett minus men ett alldeles för litet sådant!!!!!!! JAG FATTAR INGENTING0.
    - hang in there! vet att det känns tufft. använder du checklistan varje dag? Som nån annan skrev, prova äta alla dina points varje dag. Äter du för lite kanske kroppen ställer in sig på svält o när du väl unnar dig nåt så suger kroppen åt sig så mkt som möjligt. Drick mycket vatten. Annars, kanske se upp för IKEA-luncher etc me feta såser o så. Lycka till o som sagt, kämpa på! det kommer släppa.

För min del blev det -1.2kg idag, skönt efter förra veckans +0.1. Totalt 3.2 kg på 4 veckor. Veckans prövning blir ett 80årskalas i helgen. (ja, det är bara massa fester o bröllop o sånt heeeela tiden....)
  • lenabolin

när jag gick på v.v för tre år sen så sa min konsult (har precis börjat om) att man skulle äta alla p varje dag för att det skulle ge bäst resultat. Ville man ha något extra va det bästa att motionera ihop dom samma dag.

• jenj

nån mer som kör distanskursen? brukar det ta 14 dagar att få paketet som det står..? 2 v i morgon sen vi beställde.. vill ha det nuuuu så jag kan börja nån gång!

• jenj
    jenj skrev 2008-09-15 18:13:17 följande:
    nån mer som kör distanskursen? brukar det ta 14 dagar att få paketet som det står..? 2 v i morgon sen vi beställde.. vill ha det nuuuu så jag kan börja nån gång!
    är det bara jag eller ser de sista meddelandena konstiga ut..? :O
  • Mary Cherry
    jenj skrev 2008-09-15 18:20:18 följande:
    är det bara jag eller ser de sista meddelandena konstiga ut..? :O
    Det ser skumt ut, men det har sett ut så i flera trådar i ett par dagar.
  • stjärnljus

Imorgon är det vägning. Hmm...känns inte så bra. Tror inte jag har gått ner något. Fundersam

• Mary Cherry

Jag har nyss ätit sex stycken kanelgifflar, hjälp vad gott det var! Tur att jag fick sovmorgon så att jag kunde äta brunch, mellis och middag och hade en massa points kvar nu.

• mej78

Har inte haft en bra helg och måndag... och ska väga mig imorgon... suck
    I fredag fyllde min morbron år så då blev det go saker och ingen riktig middag... i lördag hade jag lördagsursäkten "lördagsgodis!" och igår, ja då mosade jag i mig den glass som fanns kvar från i lördags och idag ringde kompisen och bjöd på äppelpaj - mitt i middagstid så det blev min middag.
    Var är min diciplin???? Borta!
    Jag måste hitta någon slags rutin typ -
    frukost kl. 07.00
    fm mellis kl. 10.00
    lunch 12.00
    ef mellis 15.00
    middag 18.00 och
    kvällis 20.00
    eller nått...
    Hur gör ni när ni planerar eran matvecka?

Svar på tråden Viktväktarna!