• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • Caribe

Infan nej nu släpper vi inte dig ur sikte i första taget

Vinkar även till Xena härligt med så många här idag nu väntar jag på att Sessan skall återkomma oxå!

Malu ursch vilket skrämselskott med lilla stjärnan, inte roligt när små barn blir sjuka det skulle oroa mig oxå men ja lite terapi behöver du nog ändå

• infan

Lilja: nä, det vågar jag inte, inte med en så arg min!

Malu: hej på dej också! Kapar du tråden lite nu och då? Vad trevligt!!!

• xena

Infan, vi har löst pratat om fest i kotober/november. Men inget mer exakt. Och plats...Norrbotten !!! Nää Sthlm så klart.

Tänk om SS och CC skulle infinna sig snart, då är vi väl mer eller mindre kompletta här i dag .

Ma Lu, tyckte din "kapning" var mycket klok kapning Kyss.

• lilja71

kotober är en bra månad för mig, har inget inplanerat då för övrigt är oktober och november helt körda redan för mig, tyvärr!

Infan:

• xena

Nää nu ska jag gå ut med hundarna, sedan ska jag åka och rida. Så jag säger hej då för en stund...

• Maskros67

ojojoj, här var det full fart. Har läst allt men hinner inte kommentera, ska flexa hem lite tidigare o åka upp till R o plocka lingon.

Jätteglad att se att Infan hittat hit igen

För övrigt älskar jag er allihopa. Pöösssss!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Agronom

Hej på er alla söta tjejer!

Är här inne och läser titt som tätt men vågar inte alltid skriva något...Just på grund av det som ni har diskuterat här inne tidigare. Vet ju själv hur jag tänkte och kände när vi var barnlängtande! Jag förstår er och vill inte trampa på någons tår! Tro mig jag känner mig inte ovälkommen, försöker bara visa lite hänsyn!

KRAMAR på er gummor!!! Tänker på er ofta och hejjar på er alla!!!!

• Kerpet1

Hej!

Kul att se Infan igen!!! Tänker massor på dig ska du veta!!!! Lycka till på nybesöket!!!

Och så är det snart testdag för käre Caribe!!! Spännande! Fast jag har en känsla av att du denna gång... Ja det verkar vara nått med dig denna gång tycker jag! Jag sattsar på ett fett pluss på fredag! Och jag hade definitivt inga symptom! Andra gången däremot började jag bli misstänksam tidigt...

Kram på er!

Svar på tråden VIHPS VIII