• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • Ma Lu

Luften gick helt ur hela mitt surfande idag när jag först läste om blödningen och mötet och allting... Nu läser jag om testet och får bara en tung kall klump i bröstet och vill bara gråta för din skull CaribeGråter Om man bara kunde göra något för att hjälpa, trösta, ställa allt tillrätta... Lång varm kram!

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Pess

Även jag läser med sorg Caribes öde idag. Stor kram

• Maskros67

Caribe, vännen, blir så himla lessen för din skull......

Du vet att jag tänker på er. Kramar i massor till er båda

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Idis 76

Caribe:Kramar om dig vännen!!!!

♥♥♥*; ** Välkommen till världen min underbara dotter ** ;*♥♥♥
  • lilja71

Skickar många varma kramar och tankar till dig Caribe. Det är förjäkligt att det ska vara så svårt att lyckas!! Är ledsen för din skull!

• infan

Caribe: Vilken fruktansvärd läsning.... Det borde vara totalt förbjudet att ställa in möten som man VET berör människors framtida yrkesliv. Att behöva stå ut med att återigen mötas av ett misslyckande efter så mycket kämpande är omänskligt. Gråter med er.

Vi har varit på nybesök inför landstingsfinansierad ivf. Mycket bra läkare! Jag tänkte i mitt stilla sinne att hur i h-vete ska vi kunna sammanfatta vår ivf-resa fram tills nu på ett överskådligt sätt. Organisation/kontroll-människa som jag är så gjorde jag en tabell... Den makabraste jag någonsin gjort med kolumner för protokoll, utfall, befruktade ägg, test och vad som gjort att 4 försök avbrutits. Trots det bisarra i att visa upp livet på det sättet så var det en mycket bra taktik. Annars innehöll mötet lite tårar, lite skratt och en känsla av att försöken kommer att bli precis som vi vill (om man ser till själva förfarandet såklart, vem f-n kan skriva att detta är vad man vill).
    Jag har också snokat lite kring den remiss som skulle skickats in för ÄD då vi inte fått någon bekräftelse på att den kommit in. De kan inte hitta den men jag ska återkomma på måndag. Känner inte att det brinner i några som helst knutar, men kontrollmänniskan blir störd och undrar över hur det är möjligt...

Kram på er och alldeles särskilt till Caribe

• Cahela

Caribe: Har inga ord........kan bara säga kram och kram och kram till dig från mig!

Lyckligt gift 9 augusti 2008
  • Maxie

Största varmaste kramen till Caribe!

Och infan: bra taktik att sätta allt på pränt och försöka tydliggöra resan hittills. Och det låter som om de kommer lyssna på era erfarenheter och låta er vara med i beslut om processen. Väldigt bra! Konstigt om äd-remissen kommit bort men det kan de nog rätta till i så fall, remitterande läkare kan säkert bekräfta när remissen skickats. Håller tummarna vet du! Kram kram.

• Maskros67

Hej tjejer,

siter här o väntar på att åka till Idre. Rolle ringde imorse, han har migrän, så det är inte säkert han kan följa med.
    Har sett fram så emot detta o det blir säkert roligt ändå, men inte samma sak
    Hoppas att han piggar på sig, han har en timme till på sig att fundera.

Caribe: kram o åter kram, mina smileys funkar inte, men massor av hjärtan får du.

Infan: Skönt att träffa en bra läkare åtminstone, knepigt med remissen. Kram på dig.

Ingen mens i sikte än, 13 dagar sen, vad håller min kropp på med? Har laddat med skydd inför den väntande störtblödningen i helgen.

Kram allihopa!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
Svar på tråden VIHPS VIII