• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • lilja71

Maskros: hoppas du får en bra helg i Idre, och hoppas att R kryar på sig i sista stund! Kram

Infan: skönt att ni är på G igen! Håller med föregående inlägg ang remissen, stå på dig!! Kram

Kram till alla och extra stora och varma till Caribe

• Maskros67

Tack Lilja. Hur mår du då?

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • lilja71

Det är fint med mig, tack! Skönt med fredagar!! (....fast det är ju snabbt måndag igen!)

• Maskros67

Pratar m Fruppan i tlf. Hon hälsar så mycket till Caribe m massor av varma tankar o kramar.

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • FISK78

Nej, fy fan vad trist, finner inte ord Kramar till Caribe

Kul att Infan är i startgroparna igen - låter som ett positivt besök på HS Tänker på er! Kram

Trevlig helg på er vänner

• zynk

Hallå brudar!

Mycket sorgligt men också en hel del hopp härinne!

Infan jag blev så glad att läsa om ditt besök! Och så är jag impad över din sammanställning. Kan tänka mig att det imponerade och underlättade för doktorn också. Vi gick ju på HS och visst är det en stor klinik o man fick träffa olika läkare men jag/vi är ändå jättenöjda. De är proffsiga och verkar ha koll/bra rutiner så det gjorde inte så mycket att man inte alltid träffade samma folk. Och sköterskorna är jättebra!

• xena

Nää, kramar till Caribe....

Maskros, hoppas R kryar på sig!

Infan, din kämpe Kyss. Trägen vinner heter det ju, så vi får hoppas på det!

• Idis 76

Xena: Är tyvärr lite dåligt uppdaterad (sorry), hur långt har ni kommit i er långa graviditet!!

♥♥♥*; ** Välkommen till världen min underbara dotter ** ;*♥♥♥
  • Caribe

Tack för alla omtanke tjejer ni är så gulliga (kan knappt läsa alla gulliga ord för då kommer tårarna, sitter ju i öppet landskap...) det har varit en tuff helg vi får se hur vi orkar gå vidare? Ska träffa doktorn 2/10!

KRAM KRAM!!!

• lilja71

Godmorgon, Caribe! Förstår att det varit en tuff helg för er! Har tänkt på dig jättemkt!
    Hur gick det, fick du något embryo till frysen? Bra att ni har en tid inbokad hos doktorn så att ni får prata med dom.

Själv så började jag att blöda lite redan på dag 21 den här gången. Ingen riktig mens men så där lite ljusrött i 2 dagar har jag haft nu. Skitjobbigt när det ska börja krångla så. Jag som brukar vara som en klocka på 28 dagar. Hmm. Ledsen

Svar på tråden VIHPS VIII