• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • lilja71

Hur har maskros haft det i Idre på dansen???? *nyfken*

• infan

Caribe: största kramen till dej! Har tänkt på dej/er så mycket i helgen.

Lilja: knasmens, jag säjer bara det, knasmens! Jag själv satt och var så kaxig på vårt nybesök och sa att "cykeln är klockren på 29 dagar basta!". Och vad händer? Den är på 25 dagar!? Fast, det har varit en überjäulschdonnerwetter vecka så det kanske är en följd av det.

Tack för all pepp tjejer!

• lilja71

Mors, Infan! Ok, det var en engångsföreteelse att våra kroppar krånglade! Bestämt!! Klappat och klart! Hur har helgen varit då? Kanske bättre än veckan, hoppas jag!

Idag ska jag träffa min fert.läkare, det ska bli spännande att se vad han säger. Undra om det blir VUL nu när jag blöder lite...hoppas inte för jag har inte hunnit raka benen

• infan

Klart det var en engångsföreteelse! Skulle vi räta in oss i något som helst led eller??? Helgen har varit bra, fullt upp men bra.
    Hoppas läkarbesöket blir bra och att du får höra att allt ser bra ut. Men, då krävs det kanske ett ett VUL...? Jag tror att läkarna inte bryr sig ett skvatt om orakade ben, de är nog ganska luttrade!

Ha en bra dag!

• lilja71

Ett VUL?! Du måste skämta med mig aprillo!?! Skrikandes Tror inte han vill se nått

• Maskros67

Gomorron flickor!
    Eller godmiddag är det väl nu

Infan o Lilja: Verkar vara en sån månad denna månad, själv är jag på dag 44 o inte en droppe blod i sikte :-O ska vi skylla på vädret eller

Lilja: lycka till hos doktorn. Tror inte heller han bryr sig om benen

R kunde inte följa till Idre. Men jag hade skitkul ändå Dans i totalt 10 timmar och bestigning av Städjan i strålande solsken. Skitroligt gäng i stugan så det kunde inte varit bättre, bortsett från att han inte var där då.

Hann vara hemma en o en halv timme o sen kom han o hämtade mig o vi var på buggkurs. Det var kul, fast tjejöverskott som vanligt.

Caribe: har också tänkt på dig o fundrat på om det blev nån eskimå, eller om ni tvingas börja om från början igen. Kram!

*vinkar till alla på "andra sidan" *

Kraaaamar!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • xena

Krånglande kroppar är aldrig kul, men som sagt första och sista gången då!

Här är läget fint, solen lyser och det är en härlig höstdag!

• Maxie

Maskros, ett för mig alltid fungerande knep att få mens är ju att testa... ?

• Cahela

Hej alla!
    kikar in bara och ser hur helgen har varit för er.
    Blir det någon träff i höst?

Lyckligt gift 9 augusti 2008
  • Ma Lu

Jahaja, en "konstig cykel"-epidemi Självklart en engångesföreteeelse och helt klart något i luften

Orakade ben på vul?! Ha, jag har minsann hört om dem som rakar betydligt mer än så när de ska på vul Man behöver sin päls på benen i den här kylan

HÅrd kram till Caribe! Ganska skönt att läkartiden ligger lite fram i tiden? Så ni hinner smälta lite? TÄnker så på dig...

Maskros verkar haft det kul i helgen iaf HÄrligt! Kanske bara bra att du var "själv"? Ochn ja, varför aär det alltid tjejöverskott? Jag har dansat misnt lika mycket kille i bugg så jag flaxar ju som en kråka

HÄr är läget inte oförändrat men tyvärr lite förvärrat med Stellas förkylning Igår kväll blev hon sämre och natten har vairt ganska bedrövlig coh så hade hon feber i morse så nu ska vi till vårdcentralen om en stund.

Kramar till alla!

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
Svar på tråden VIHPS VIII