• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • Sommar prinsessan

God måndag alla tjejer
    Hoppas att er helg varit bra.
    Själv har jag haft en trevlig helg med bla bowling hemma hos ett par kompisar på deras Wii. Shit va kul det var!

• lilja71

Godmorgon! E trött idag! Jobbigt att shoppa loss på helgen
    Det slutade med en jeansklänning/tunika och ett par boots och ett par stövlar och lite smink

• Sommar prinsessan

Haha det lät härligt! Blev det bra hemma? Å hade ni det mysigt med mor & far?

• lilja71

Det blev jättebra i hallen Det har varit en jättehärlig helg.

• Caribe

Hej tjejer!

Tillbaka efter skön helg... det tar emot....

• infan

Hej hej tjejer!

Det låter som om ni har haft en trevlig helg de flesta av er!
    Jag skvalpar runt lite här inne på vihps... ok?

• lilja71

Infan! Du får inte försvinna härifrån!! pliiiiis!

• infan

Lilja: Det känns bara som om jag inte vet vart jag ska ta vägen. Till visp flyttar jag inte i första taget - känner mig helt främmande inför det... Försöker febrilt övertala mig själv om att det ÄR sant och att vi ska få behålla barnet denna gång men det är så svårt. De föregående gångerna har det just i v. 6 dykt upp tecken på att det kommer att gå åt helvete så jag är gråtfärdig hela tiden nu. Önskar mer än någonsin tidigare att jag blir helt nedsövd nu.

• Ma Lu

infan: har tänkt på dig i helgen Du ska veta att du liksom alla andra är välkommen till visp närhelst du så önskar men jag förstår dig helt och fullt när du säger att det känns dig helt främmande. Jag kände precis likadant och hängde ju här mer än inne på visp mest hela graviditeten!

Vill du jag ska komma och slå dig medvetslös?!

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • lilja71

åh, jag hoppas att det kommer hålla den här gången! är du i vecka 6 nu??

Svar på tråden VIHPS VIII