• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • xena

Hej hej! Vet inte vad jag ska skriva, så jag passar på och fixa lite lunch. Har just varit på Pump och är vrålhungrig!

• Sommar prinsessan

Hej Xena. Kul å se dig!
    Nu ska jag gå å käka lunch oxå. Syns sen
    Kram

• Maskros67

Ojojoj, låter väldigt spännande Sessan. Hoppas hon har rätt
    Du har inte haft tid o kolla på mig än? Börjar bli så smått desperat här

Kram alla!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • infan

God morgon!

SS: vilken helg! Härligt att höra dej - så himla entusiastisk!

Vi fick väl aldrig några riktigt klara besked från läkaren, vilket jag inte trodde vi skulle få heller. Proggisar? Kanske kan man börja med det nu. Trombyl? Kanske kan man börja med det nu. Vi är inbokade på koll den 26/11 vilket känns som 100 år framåt i tiden. Jag ska försöka inta halvkoma fram tills dess

Ha en bra dag alla!

• Maskros67

Gomorron flickor!

Halvkoma låter bra Infan

Kram alla sötnosar !

• Caribe

Godmorgon

Inledde morgonen med en rask promenix till jobbet i solen, mysigt men kallt

Infan den 26:e voijne voijne nu blir det långa dagar fram tills dess.....halvkoma är nog att rekommendera om du skall klara det här vi får hoppas att det blir lite spyattacker och annat som kan lugna dig

Vinkar till alla!

Kram Kram

• lilja71

Godmorgon!

Infan: men, men, men...???? Fick du inget råd/medicin/peptalk eller nått av läkaren? Bara besked om att få vänta till den 26:e??? Låter jobbigt och jag lider verkligen med dig!!!

Caribe: du får ändra din pres till Hurtbullen istället , jag är mkt impad av dig som är så aktiv och energisk. Det är jag absolut inte just nu, har ingen ork känns det som. Men jag blir glad av att läsa det du skriver!!

KRAAAM

• Maskros67

Lilja: kan trösta dig att inte jag är nån hurtbulle heller längre. Har fortfarande ont i en överansträngd armbåge (datorskada) så jag har inte kunnat träna riktigt på över en månad, bara lite spinning o orbi utan armar o nån liten joggingtur
    Jag som var uppe i 43 armhävningar, nu skulle armbågen inte klara en enda.
    Sååå himla frustrerande, tur man har dansen iaf, fast det känns värre efter jag buggat, men det skiter jag i.

• Maskros67

Här är det förresten alldeles dimmigt idag

• lilja71

Maskros: Min datorskada sitter inte i armbågen den sitter i axeln och strålar ut i överarmen, så jag förstår vad du menar med att inte fixa en enda armbåge. Jag kan knappt bära matkassarna från affären. Har haft ont till och från i över 1 år nu, numera är det mest ont

Svar på tråden VIHPS VIII