• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • infan

Malu: Ja, ja, JA kom hit och knocka mig!!!! Snäääääälla! Skulle vi få se ett tickande hjärta den 26:e så kanske kanske jag vågar ta klivet över till andra sidan. Det är 2 veckor tills dess!!! Mama Mia...

Lilja: ja, galet galet!

• Mirren

Infan vi längtar efter dig "på andra sidan". Med tanke på att Caribe ska göra IVF, Zynk och jag ska sätta igång med FET och att Pess och Joyce är relativt nygravida så finns det nog ganska många som du kan diskutera gravidsymptom med när det beger sig. Sedan hoppas jag ju förstås att Lilja snart ska komma över också (och ni andra med förstås). Helst skulle vi bli synkisar nu äntligen! 

• Ma Lu

infan: jag är på väg! *mjukar upp knogarna*

Åh, två eeeevighetslånga veckor...

Precis den här måndagen förra året fick vi se vårt lilla hjärta första gången HJälp så jag grät både av lättnad och av ångest... NOvember är en bra "hjärtmånad" och jag håller alla tummar

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • lilja71

Goa Mirren! Vilken underbar tanke om att vi äntligen ska bli synkisar allihop! Kram

Infan: förstår att det är en olidlig väntan ända tills den 26:e, men blir det inga komplikationer fram tills dess så är det ju helt underbart och självklart kommer du se ett litet hjärta då!! Hur känns det annars i kroppen nu? och så vill jag gärna veta om du hade några som helst känningar innan du plussade? Berätta , snälla söta rara!

• infan

Lilja: inboxar för att inte fylla upp tråden

Mirren: tack!

Malu: kom hit bara - fort!

• Ma Lu

Inte inboxa! Vi vill alla gotta oss i gravsymptom

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Minna72

vet inte om jag skall lägga mig i, men när jag var på svårt-sidan tyckte jag det var jobbigt att läsa om andras grav-symptom så jag tycker nog faktiskt det kan vara en bra idé att inboxa sånt. Men det var hur jag kände.

Öki 070326
  • Ma Lu

Kanske det, men nu frågade ju Lilja explicit om känningar INNAN hon plussade vilket eventuellt kan vara en annan sak Och Lilja frågade i tråden. Sen gör tjejerna självklart som de tycker är bäst och jam och jag ville nog mest bara vara positiva och uppmuntra infan som har det tufft

• Minna72
    Ma Lu skrev 2008-11-10 21:06:08 följande:
    Kanske det, men nu frågade ju Lilja explicit om känningar INNAN hon plussade vilket eventuellt kan vara en annan sak Och Lilja frågade i tråden. Sen gör tjejerna självklart som de tycker är bäst och jam och jag ville nog mest bara vara positiva och uppmuntra infan som har det tufft
    Jo jag såg det först efter att jag postade, att Lilja ville veta om känningarna. Missade det!
    Och självklart skall Infan ha alla uppmuntringar som finns i världen, jag ryser fortfarande av det beskedet!
    Öki 070326
Svar på tråden VIHPS VIII