• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • lilja71

Men, är det ingen som har ngt kul att berätta? Jag har bara massa tråkigt jobb....bläää och så är jag dötrött för vi städade huset igår kväll och var inte färdig förrän kl var över 24...*gäsp*

• Caribe

Jag skall se stand up med Johan Glanz på söndag och det ska bli väldigt kul, skönt att få skratta lite sen skall jag uppvakta min far på farsdag hade jag tänkt

Jag gjorde lite liknande igår Lilja, vi var på Ikea och köpte ett litet bord och 2 stolar m.m möblerade sedan om en del och fixitrixade så vi stöp i säng halv 12 och sen sov jag som en stock för första gången på länge, det var så skönt när klockan ringde och jag insåg att jag sovit ostört hela natten, annars vaknar jag alltid, vrider och vänder, är kissnödig etc men inte inatt = ljuvligt!

Ska försöka fota i helgen så ni får se alla ändringar jag gjort i huset

Pump på lunchen sen är det fredag

• Maskros67

Gomiddag!

Hihi Minna

oj va ni är duktiga o greja hemma. Skulle jag också behöva men oooorkar inte.

Ska ev. på bio ikväll, Rallybrudar, nån som sett den? Imorrn blir det fika på stan med en kompis o sen på kvällen DBK hos en annan kompis. Börjar ny buggkurs på söndag, R kommer o käkar först. Så det blir en rätt lugn helg, men det behöver jag känner jag.

Kram alla!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • lilja71

Hej, sessan! jag har läst den artikeln. Det är faktiskt mkt intressant!! Jag har ju gått på akupunktur, men det är väldigt olika vem som sätter nålarna hur man känner av det. Jag har varit hos 3 olika och 2 av dom så känner jag mer i kroppen och hos den 3 e så känns det som att han inte får nålarna på rätt plats
    Tror inte jag ska köra akupunktur under nästa ivf, kanske ska test på zonterapi istället.

• Maskros67

Intressant läsning Sessan

• infan

Lilja: blä för tråkigt jobb och trött! Skönt att komma hem till nystädat hus idag!

Caribe: åh vad kul med Johan Glanz! Ni verkar möblera om OFTA, eller?

Maskros: det du radade upp är inte min definition av en lugn helg - men allt är väl relativt gissar jag! Hoppas bion är kul, jag har inte sett den.

Själv har med mer eller mindre dödsförakt varit ute och kört bil. Nu är ju inte det så himla ovanligt, men idag kändes det som om alla skulle ha chicken-race med mej: gångtrafikanter som tvekar och sedan kastar sig ut på övergångsstället, folk som kör rakt ut i rondellen som jag redan är inne i och vinkar glatt när jag tvärnitar och sedan de som tycker att de med god marginal (var????) kan pressa sig fram på parkeringen. PHU säjer jag bara!

• Sommar prinsessan

Ja Lilja verkade spännande tyckte jag oxå!
    Tråkigt med akupunkturen Testa zonterapi istället
    Oj Maskis låter som en härlig helg.
    Ojdå Infan...Men kanske säkrare att åka bil än att du är ute å går eller cyklar

• Caribe

Infan - ja vi möblerar om ofta eller som jag ser det, vi går från klarhet till klarhet och nu närmar vi oss perfektion sakta men säkert 

Sessan såg den artikeln synd att han in fanns i sthlm men tror zonterapi funkar lika bra som akupunktur, beroende på vem som är utövare!

Infan, ja du inte bara äter för två du kör bil för två oxå och då blir det svettigt

Maskros låter som en trevlig helg, du får berätta om filmen var bra, har inte hört ngt!

Lilja nu när huset är nystädat, blir det myskväll ikväll då?

Xena då, får du lite ledigt i helgen eller är det jobb igen?

Kram Kram

• Maskros67

Infan: lugn = inget nattliv
    Fy va läskigt att köra bil med såna med/mot-trafikanter

Caribe: gick det bra o pumpa? Ska bli kul o se bilderna från huset sen

Svar på tråden VIHPS VIII