• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • lilja71

Gud vad spännande, sessan!! Jag skulle så gärna vilja träffa henne!! (fast bara om hon säger att jag kommer få barn....tänk vad knäckt man skulle bli annars! usch!) Låter jättespännande!! Jag skulle också blivit lite chockad när hon berättade vilken ställning ni skulle ha Jag hade nog börjat asflabba!!

• Sommar prinsessan

Lilja hon ska bli som en mentor för mig så hon kanske kan hjälpa mig att se om både dig å caribe , jag kan ju alltid fråga
    Ja jag började faktiskt flabba....
    Men nu äter jag sesamfrön, dricker Kan Jang, folsyra åt jag jui redan. Tvingar F att äta sesamfröna oxå

• lilja71

Ja gör det! Hur kom du i kontakt med henne? *nyfiken*

• Caribe

Sessan oj vad spännande skulle oxå önska att jag kunde sitta ner med henne men som Lilja säger bara om man fick höra att man skulle få barn... annars skulle det bli jobbigt!

Det vore ju KANON om du kunde öva dig med din mentor genom att se vad som skall hända för mig och Lilja, jag ställer villigt upp som frivillig "kanin"

Varför skulle både F och hunden äta sesamfrön??

Skrattar åt ställningsförslaget det är bara att sätta igång och jobba på det, skulle jag rapportera ngt sånt till min P så skulle han säga JIPPEE vilken bra mentor

• Sommar prinsessan

Jag har gått på lite föreläsningar med en kvinna om Feng Shui å det är hon som hade tagit ner henne hit.
    www.godaenergier.se är hemsidan för hon som hade kursen
    www.marihedin.se är hon med Feng Shui

• lilja71

Åh, jag skulle verkligen vilja träffa kvinnan på Goda Energier. Vilka fina smycken det fanns också!

• Sommar prinsessan

Haha Caribe vad bra att du anmäler dig som frivillig
    Jag sa till henne att jag tor på henne först när jag sitter där med magen i vädret!
    F ska äta det för sina spermier å Nora ska äte det för vi ska para henne igen
    haha ja F tyckte nog oxå det lät bra
    Lilja hon skulle nog komma till Borås igeni Mars
    Ja men maial du henne om smyckena det finns nog ett där till dig!

• lilja71

jag är också frivillig men det visste du ju redan!!
    Skulle gärna beställa ett smycke men hur vet hon vilken sort som skulle passa mig?
    Kram

• Sommar prinsessan

Klart jag visste Lilja
    Maila henne å tala om att du är intresserad av ett smycke så hör hon nog av sig med vad för info hon behöver. Om hon inte redan kan känna av det.
    Jag ska oxå beställa ett smycke!

• lilja71

Jag har redan mailat Kunde inte hålla mig!!

Svar på tråden VIHPS VIII