• Powderpuff89

Vad är det för j-vla program på bolibompa?

Sonen sitter nu och tittar på bolibompa, jag sitter vid datorn alldeles bredvid honom och hör hur dom säger "mamma är dum, pappa är dum, morfar är dum, "något namn" är skitdum. Jag önskar dom vore döda allihopa".

Två sekunder senare säger sonen "mamma, du är dum. Jag önskar du vore död!".

Vad i HELVETE är det för barnprogram dom sänder idag? Herregud. Ska sända mail till SVT och fråga vad dom håller på med! Vart tog björnes magazin, pingu & dom programmen vägen?

Åh, är så ARG!!!!!!!!!!!

• Svar på tråden Vad är det för j-vla program på bolibompa?
  • Tusentand

Jo, jag tycker att programmen har blivit sämre väldigt fort nu, undrar om dom har anställt någon ny som väljer program nu när dom gör om till en annan kanal..?
    tänker att dom borde ha mycket bättre program på lager efter en sommar där dom bara haft en halvtimme för dom små barnen och en timme sommarlovsmorgon eller vad det heter nu...

• mamma2002

Ja men visst! Eller hur stannade upp och kollade vad fan är det dom visar barnen? min dotter bara tittade på mig och sa mamma så får man absolut inte säga!!!
    Skönt att fler reagerar!!

Må bäst! / Linda

• LuMa

Ja, jag brukar inte bry mej speciellt men just det där programmet känndes lite overkill ändå.
    Känns dumt att lära ungarna svära på det där viset via ett barnprogram..

• loseyourself

ahaaa... min lillasyster som är 5 år förvånade oss alla när hon en dag sa till sin mamma : - mamma jag önskar du vore död! jag vart så chockad och fattade inte avrt hon hade fått det ifrån! jävla skitunge tänkte jag men nu vet jag vart hon fått det ifrån... fyfan jävla skit program jag håller med vart tog gamla vanliga bolibompa vägen??

• mamma2002

fy vad upprörd jag blir aaaaaaaaarrrrrgggggg!

• BymBym

Kände samma sak.... Men samtidigt var det nog meningen att visa att det är ok att vara arg. Men de kunde ha valt orden bättre....

• Analoga

...tyckte jag hörde någon svordom också? Stämmer det? Sitter oxå bredvid vid datorn men var så försjunken så jag hörde inte allt ni räknat upp

• ludenben

men va?? vad är detta?? ska inte det vara barnprogram??

• loseyourself

måste tillägga att min bonusmamma vart väldigt sårad och ledsen över vad hennes dotter hade sagt för hon själv hade missat det programmet...

Svar på tråden Vad är det för j-vla program på bolibompa?