• Powderpuff89

Vad är det för j-vla program på bolibompa?

Sonen sitter nu och tittar på bolibompa, jag sitter vid datorn alldeles bredvid honom och hör hur dom säger "mamma är dum, pappa är dum, morfar är dum, "något namn" är skitdum. Jag önskar dom vore döda allihopa".

Två sekunder senare säger sonen "mamma, du är dum. Jag önskar du vore död!".

Vad i HELVETE är det för barnprogram dom sänder idag? Herregud. Ska sända mail till SVT och fråga vad dom håller på med! Vart tog björnes magazin, pingu & dom programmen vägen?

Åh, är så ARG!!!!!!!!!!!

• Svar på tråden Vad är det för j-vla program på bolibompa?
  • katten

nån som fått svar från svt? man brukar dock inte få de tyvärr
    hur många e nu som skrivit in?

• Tina med ängeln Christoffer

Mina barn får enbart se barnprogrammen på playhouse disney. Där vet jag vad det är för program. Mina barn älskar Nalle Puh, Stanley, jo jos cirkus och små einsteins. Små Einstein är nog den absoluta favoriten och nu så sjunger de till och med med i de olika klassiska kompositionerna. Idag gick min 4 åring och nynnade på de fyra årstiderna med Vivaldi

• Siili

Aha, men det låter ju lite bättre i alla fall när det var gamla sagor. Programmen jag menar gick väl i repris alldeles i början av 80-talet tror jag och då minns jag bara hur det såg ut, inte handlingen.

Ika i rutan var hemsk tyckte jag!

Gabba Gabba Hey!
  • Siili
    Svar på #43
    Så här ser min bild ut av 70-talets barnprogram:

Gabba Gabba Hey!
  • Tina med ängeln Christoffer

huuuuu.
    Minns Ika i rutan. Jag hatade det. Sedan var det ju vilse i pannkakan på 70 talet(tror jag).
    Gud så gräsliga de såg ut vilket hår Margareta Krook hade och inte tala om Ernst Hugo Järegård. Snacka om att det lyser 70-tal om dem.

• katten

hahaha herregud!

Siili skrev 2008-08-21 03:07:21 följande:
    Svar på #43Så här ser min bild ut av 70-talets

• Aannna
    katten skrev 2008-08-21 02:58:26 följande:
    nån som fått svar från svt? man brukar dock inte få de tyvärrhur många e nu som skrivit in?
    nej än har inte jag fått svar ialla fall.... tror inte jag får något heller... men hoppas att fler regerar, ju fler desto bättre.....
  • Heisan
    Impala59 skrev 2008-08-20 18:55:56 följande:
    Fast jag har faktiskt förbjudit henne att se Lazy Town lyssnar hon inte på det drar jag ur sladde, för detär verkligen det värdelösaste av alla värdelösa program
    Jo budskapet i Lazytown är ju verkligen uruselt.. Att man skall röra på sig, äta mycket frukt, ställa upp för varandra o vara snäll...
    Dec-07: 107-88,8
  • marina 81

AAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSGGGGGAAAAARRRVVVV!! Men stackars stackars barn o se på detta! Måste ju bli helt knäppa av det....

Siili skrev 2008-08-21 03:07:21 följande:
    Svar på #43Så här ser min bild ut av 70-talets

Svar på tråden Vad är det för j-vla program på bolibompa?