Full av förhoppning skrev 2008-09-14 10:44:02 följande:
Är väldigt trött.... trött på röran vi lever i och vikten jag bär på och att jag inte orkar göra nåt åt allt.... trött trött trött!!!Vill ha hit någon som är en jäkel på att rensa i röror. Känns som jag lever i ett kaos och att jag inte har någon som helst självdiciplin eller kontroll. Det är lika jävla rörigt hela tiden och det känns som jag inte gör nåt annat än att plockar och plockar och plockar.Och varje dag bestämmer jag mig för att nu ska det bli ändring med godsakerna, nu ska jag skärpa mig..... lik förbannat faller det med nästa frestelse Blääää och tvi för mig! Men annars är det bra...
Ojojoj...instämmer totalt!!!
Ska vi ta en fika i röran..hihi!?
Här plockas det konstant efter alla andra känns det som...går ett par dagar när jag inte säger nåt utan bara plockar sen brister det till slut o man blir så trött precis som du Linda...
Det värsta e här hemma..det dolda..röran i källaren efter att garderober blivit tömda från lillans rum o innehållet bara står huller om buller, tvättstugan som jag bojkottar för mannen inte ställt iordning efter att saneringen..för jag har väl berättat att det brann i vår torktumlare när vi varit hemma med A en vecka!?
Inbillar mig efter varje helg att ta tag i att gå ordentliga rundor o vara nyttig, men oj så svårt det e....
Har mitt fulla hopp om att det blir bättre när én av mina bästa vänner får barn i dagarna o sen en till, på förvåren...för visst e det roligare att gå tillsammans??
Tröstar mig med att jag ändå e mkt mindre än vad jag en gång varit..sen att jag väger mer nu än när Astrid kom e en annan sak..hihi..!
Sitter o photoshoppar o fixar m en massa kort från en kompis bröllop där jag va "fotograf"...fint blir det!
När ska vi ta o stråla samman allihop??
Kramar