• Fru T

VI från Linköping

thelifesaviour skrev 2008-09-26 13:36:26 följande:
    Oh. Ja, man måste ju vara snygg imorgon också, det hade jag nästan glömt. :)
    Neeej attans, måsta man ja just jäklar ja får nog ta mig en sväng på ikano, hoppas ja hittar nåt fiiint för just nu känner ja mig bara trött, svullen å omotiverad..
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-09-26 22:23:23 följande:
    fel citat, men äsch, ja det ska bli suuuuuperskoj...nya skor ska jag ha kvällen till ära med, kanske skulle ta med de gamla gympadojjorna i väskan för säkerhets skull..
    VA nee det är fusk på två sätt, jag har köpstopp på skor å min man får leda mig åt andra håll så fort ja närmar mig en skoaffär

å jumpadojorna, ja visst får du ha dom i påsen å där ska dom bannemig ligga tills du ska hem från krogen
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-09-26 22:24:29 följande:
    kan man börja räkna ner timmarna nu??
    jaadå å ja börjar genom att krypa ner i sängen.. om ja nån gång kan stänga av datorn... den värmer ju magen så skönt, tror ja måste införskaffa en värmedyna
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-09-26 22:29:32 följande:
    problemet är att det är min man som springer in i skobutiker hela tiden och tittar på skor till mig, vet inte hur många jag köpt senaste halvåret men det är garanterat ca 15 par och allt är HANS FEL...
    Åh kan inte ja få skicka min man på kurs hos din? Räcka ut tungan
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-09-26 22:32:11 följande:
    absolut, fast det brukar bli dyrt i längden..
    jaa, jo men det är ju hans problem då
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

nepp nu jädrar ska ja stänga av... men vi synes i morron jue

Har alla fattat att det är 18 som gäller å vet alla hur dom tar sig hit?

Åh vad jag längtar
  • Fru T

Go morron tjejer, eller go å go ja har massa städning framför mig som ja skjutit upp tills idag å inte kan ja dra fram damsugarn fören mannen vaknar frammåt 15-16 nån gång...

Ja tror allt ja ska ta å åka ut till tornby å se om ja hittar nåt trevligt att ha på mig, alla mina linnen å toppar sitter tight om magen å jag är jättesvullen tillome nu innan frukost (vill inte skapa massa onödiga ryckten på stan)

asså jag undrar en sak, VAD är det med folk igentligen, får heelatiden frågan om ja e me barn av mina vänner på msn så tydligen så går det redan tankar... fan vilka egoister dom är igentligen, dom vill ju bara ha reda på´t först av alla... fan tror dom inte att ja berättar när det är dax att berätta...??

känns ju heldumt att säga NEPP det är ja inte nu när det faktist tagit sig men tänker ju faktist vänta tills ja sätt ett hjälta ticka innan ja säger nåt (om ja så ska få hålla mig inne eftersom magen tycks vilja svälla redan nu)

Åh vad jag längtar
  • Fru T

ja hitta inte ett skiiit å blev bara snurrig av alt folk ute på ikano, fick ju tillome parkera i en buske

vi får väll se om ja har kläder på mig när ni kommer Räcka ut tungan

Åh vad jag längtar
  • Fru T

asså ja såg en klänning på Gina som såg ut att va gjord av en soppsäck... såå ja kan ju alltid ta en från rullen här hemma å såtta ett bälte i midjan om det krisar sig

Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping