• Fru T

VI från Linköping

Guardian Angel 07 skrev 2008-09-30 11:26:10 följande:
    Ja idag måste ni köpa tidningen hoppas ni tycker om artikeln! Jag är supernöjd iaf, både med texten och med bilderna! Jag är riktigt stolt över min kropp Nu äter jag tabletter (antihormonell behandling) som jag ska ta i fem årstid. Inga ledbesvär än men gud vad jag svettas :/ inte alla som kommer in i klimakteriet när de är 26 år Vi har precis kommit in från skogen nu ska hon sova lite! Vad ska ni andra hitta på idag?
    Jag la mig å läste atrikeln i lördags kväll när dom andra gått iväg te krogen, JÄTTEFINT förstår att du är nöjd. Bilderna va jättefina och texten bra skrivet.
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-30 11:39:50 följande:
    Fru T: Tack så mycket hur mår du då? 
    Ja mår bra å har inte haft spec ont ingen, igår måde ja bra illa till en början men det är nog inte så konstigt när man får gå upp 4 å sätta sig i bilen vid 5 för att åka ner te ullared... ja kan ju inte äta på flera timmar när ja går upp så tidigt så det blev lite som en ond cirkel, ja våga inte äta för ja mådde illa å ja mådde mer illa för att ja inte åt...

men lyckadess få i mig en macka sen
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-30 11:38:43 följande:
    Just det, idag fyller Nathalie 9 månader! jisses vad tiden går fort, snart blir hon 1 år då blir det kalas
    Åh va mysigt ja tycker dom är så härliga runt den åldern
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2008-09-30 17:06:03 följande:
    Ja, jag är på BIM-4 så får väl vänta snällt till lördag då.
    ja fick ju pluss på bim -4 me preg så testa du i morron
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-30 20:17:00 följande:
    Fru T: ja, dem är helt underbara, och det är ju nu det händer så mycket hittade du några bebissaker då?
    joo tyckte det va dåligt me neutrala boddysar så det blev ett par snuttefiltar å ett par söta nappar så NÅNTING fick ja ju köpa
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

jag är inte så mycke för blått överhuvetage

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2008-10-01 09:36:58 följande:
    Finns bild i galleriet under ÄL-test (har inte orkat ändra).
    men tjehooo Grattis

här är det tvärtom, mannen är jätteglad å har inge problem att tro på det men ja vill gärna se att det finns nåt som tickar där inne innan ja ropar hej...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2008-10-01 09:47:24 följande:
    Det är nog så sambon är. Han vill inte att någon skall veta förräns vi vet att allt står bra till med liten. Men jag skall be om att få ett VUL illa kvickt efter att vi varit hos BM nästa vecka. När var det du skulle dit förresten?
    ja ska inte dit fören den 14e va den tidigaste tiden dom hade sa hon..
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-01 12:26:15 följande:
    Är det nåt nytt som de börjat med på Kvinnohälsan, att man får komma dit på samtal innan inskrivningen??Så var det inte förra hösten då jag var nygravid o inte med Leo heller.
    Ja jag ska ju på ett så kallat Info möte den 14e å då får ja en tid för inskrivning å en för ultraljud.... Ja vill ju dit NUUU
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping