-
enligt fl beräkningarna så ska det va bf 30maj men såt kan ju ändras rätt bra har ja förstått...dinana skrev 2008-09-22 13:43:54 följande:Blir kanske en maj-bebis för dig =) Så roligt!!! Hoppas hoppas jag plussar också.. så kan vi gå å jämföra krämper och skit sen! -
Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-22 13:49:05 följande:
Kvinnohälsan är bäst tycker jag.det va dit ja trodde ja skulle ringa så ja kör nog på det.. shit va overkligt det känns! -
jag kom på bf datumet ja
är väll ända gången ja vart riktigt ducktig på att passa tiden
min lillebror kom 3veckor sent å mina systrar har åsså dröjt över ett par veckor så vi får väl se om ja brås på min mor
ja har lyckats pricka in rätt årstid iallafall tycker ja
-
Mannen tycker ja ska ringa bm å tycker inte det behövs ett test till men ja VILL ta ett till å väntar med att ringa bm tills efter det.... TÄNK om ja inte plussar hos bm
-
känslorna är ju superblandade... livrädd å vet inte om ja vågar va lycklig samtidigt som ja går runt me det där fåniga leendet helatiden, fast just nu ler ja inte så mycke, ont i skallen å mår illa så ja tror ja kryper in i sängen en stund...
-
här vare dött idag..
ja har lega i sängen å kolla på film å slöa...
Reliv är väll ok att ta när man e gravid? va tvungen å dämpa huvudvärken förut..
har mått lite små illa till å från men tvinga i mig lite mat förut å det gick bra, även chipsen slinker ner fint
mannen min e lite sööt! han tycker ja ju e lite knäpp som inte riktigt kan tro på det å ringa te bm så han va te apoteket å köpte ett nytt test så det blir att testa i morron bitti igen
igentligen vill ja testa nuuuu men ska banne mig vänta..
dock känns det som ja e på helspän så så mycket sömn tror ja inte det kommer bli, kommer nog ligga å vrida å vända mig precis som i natt... e ju massor som snurrar i huvet nu
ni kommer få stå ut me mitt tjat ett tag tills det börjat sjunka in tror ja
hoppas ni överlever.. -
ah men det ska va samma som Alvedon så då är det ju okMammatill4a skrev 2008-09-22 20:57:17 följande:vet inte exkt vad de går under, men panodil och alvedon vet ja är OK att ta om man väntar barn..Gud va kul med en karl som är lika nojjig som en annan.. Testa du imorgon och jag kan redan nu säga att de kommer bli ett fint plus för er..härinne får man överleva allt, men de är ju bara kul
haha ja eller nojig e han väll inte utan han vill väll bara få mig att fatta
-
det står att man kan testa me preg från den dag man beräknar mensen MEN ja testade ju på bim -4 så det beror nog lite på hur läng cykel man har (min har vart på 31 dar typ)
Mammatill4a skrev 2008-09-22 21:20:17 följande:ja tror att preg kan man testa några dagar tidigare med, iallfall har ja gjort de -
Dämit tjejer ja är ju preggo
*hoppar å studar upp å ner* (eller ja hade gjort om ja orkat)
å inte kan ja sova inte så nu sitter ja i sängen å väntar på frukost på sängen av min underbara make som just kommit hem från jobbe
nu ligger två fina bilder i mitt galleri, eller så fina dom kan bli med en skakig hand i ett ljust badrum med en mobilkamera... -
Frukosten va god e stund...Mammatill4a skrev 2008-09-23 08:06:10 följande:ÅHHHH stort grattis.. hoppas du kan vila nåt under dagen hoppas frukosten smakade gott.. ska kolla in bilderna
Faan känner nån skumm jävla doft helatid så ja mår helt illa helatiden så ja va tvungen å spy lite i duschen
gaaah det va ju inte illamåendet ja va ute efter