• Fru T

VI från Linköping

ingen ram runt inläggen överhuvetaget såg ja n u, men bara från halva sidan å neråt som sagt. dom som är över ser normala ut.

• Fru T

å lika mystiskt så blev det normalt igen såå nu kan ja gå tillbaka å se vad ni skrivit å fatta vad det står

• Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-16 12:02:29 följande:

Ni som ska med ut nästa lördag, 27:e, är det nån av er som ska dricka nåt alkoholhaltigt då när vi ska till Fru T först?Vad i så fall?
    Ja har en tetra vinare så den tänkte ja dricka av brukar lätt slinka ner några drinkar ute med men ja ska försöka att inte slösa för mycke pengar kan ju va bra å ha nått kvar till ullared på måndan sen..
  • Fru T
    Maria84 skrev 2008-09-16 12:10:14 följande:
    Nu har jag tagit det nya testet och det blev positivt direkt det med. Så det är med all säkerhet, skulle jag tro, ett missfall. Nog för att man kan ha mellanblödningar men inte så här och med såna "klumpar". Det tror jag inte, och inte med denna värk. Så jag får ringa bm imorron och prata med henne och se vad hon säger. Förmodligen ska jag bara avvakta, men det är bra om det förs in i journalen så det finns där..  
    sänder styrkekramar! låter inte ett dugg kul

själv har ja slutat hoppas, känns precis som det brukar göra mellan Äl å mens... men i morse när ja vakna trotte ja på fullaste alvar att mensen skulle komma när ja gick på toa men ikke (kan ju dyka upp i morron me) men den e ju inte beräkdad fören den 24e.... å så har ja gryyymt ont i sidorna av brösten..
  • Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-16 12:52:44 följande:

Ja, när jag är lite halvonykter så slinker det lätt ner några drinkar ändå ute, oavsett vad det kostar Men sen så har jag väl tänkt att jag ska få dricka lite oxå (sambon sponsrar med pengar), det är ju inte såå ofta som jag kommer ut själv så då måste man ju passa på
    hehe ja då är det ju bara å passa på
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2008-09-16 15:12:24 följande:
    Förhoppningsvis kan vi vara två alkoholfria. :) Ska ha min mens den 29/30e någon gång, så jag får testa precis innan vi ska ut.
    förhoppningsvis är vi ju TRE
  • Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-16 15:50:09 följande:

Vad vill ni helst gå till för ställe sen då när vi ska ut?Pub eller disco?
    vad sägs om Bk/Harrys dit går gärna ja iallafall, så ni kan ju hänga me om ni vill
  • Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-16 17:38:44 följande:

Japp, dit går gärna jag oxå Hur mycket är det det kostar nu igen?
    brukar va en hundring..
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2008-09-16 17:58:24 följande:
    Oh, jag är inte så förtjust i harrys.Och dessutom, jag är ju den lilla 22-åringen och Harrys har väl typ 24? *skäms lite* :)
    tror det är 23 men det går å ringa dit innan å kolla... dessutom är vi andra över så då borde inte va nå konstigt, men som sagt ringa dit förs kan va bra..
  • Fru T

en del av vakterna känner igen mig så ser jag nån av dom siktar vi in oss på dom

det löööser sig

för ja ska jädrar i mig svänga på dom lurviga (eller ja kanske borde raka benen)

Svar på tråden VI från Linköping