• Fru T

VI från Linköping

woooooow nu kom ja äntligen in... kar fått den fina sidan "sidan kan inte visas" sen igår kväll vid 20 typ såå nu ska ja läsa hur mycke skit ni skrive

• Fru T

åå wow nu fick ja komma in igen..

jo att com hem va nere igår blev ja medveten om, satt i telefon när dom stängde av.. tur att man har bra med serier på datan så man kan passa på å kolla dom när tevin inte funkar...

ja ha ooont i sidan på tuttarna fortfarande, helskumt e det å så känns det som mensen kommer när som (stundtals) men så har det ju vart dom senaste månaderna mellan äl å bim

Bim ja det har ja den 24e så nu ligger ja på -5 (typ) å visst hoppet fins där men jag vågar inte tro nåt..

• Fru T
    piffan skrev 2008-09-18 10:17:51 följande:
    Fru T skrev 2008-09-18 10:11:59 följande:
    Fungerar ditt ComHem nu?Jag kan inte kolla på vissa kanaler på min box,dom som jag har valt till extra är svarta.
    ja nätet funkar ju bevisligen å 3an är på tevin men 4an tex funkar inte.. telefonen funkar me
  • Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-18 10:16:18 följande:

Hoppas att du är gravid nu då! Du får testa dig innan vi ska ut den 27:e.
    ja på morronen den 27e sånna fall, inte en dag tidigare..

*inge negativ å läss på minus*
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2008-09-18 10:24:41 följande:
    Fru T skrev 2008-09-18 10:11:59 följande:
    Jag har BIM 29e, väntan känns evig och inte vågar man tro någonting.Men jag håller tummarna för dig!
    Tack det kan ju behövas har ja märkt, hur länge har ni försökt?
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2008-09-18 10:28:19 följande:
    Fru T skrev 2008-09-18 10:26:46 följande:
    Det här är vårt första försök.. Så jag försöker intala mig själv att jag inte har några förhoppningar. Men det har jag. Jag tänker bara att "kunde jag bli gravid trots p-piller så kan jag väl bli gravid utan." Men det behöver ju inte stämma..
    ok själv inväntar man resultat på försök 17 så kommer mensen blir det att beställa tid för utredning på Rmc..
  • Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-18 11:44:47 följande:

Ok, förstår dig Får se om du kan dricka nåt den 27:e då, du kanske är gravid då ju
    sånt som märks, på lörda ska ja dricka iallafall... min far har 50års kalas å ja ska stå i baren.. har lovat mig själv att aldrig mer testa innan bim å gärna först en vecka efter bim.
    men det ska ju inte va farligt att dricka dom första veckorna så å ja behöver ju inte dricka mig dyngrak på lördag, men skulle ja testa innan å det visar pluss = inge dricka på lördag så skulle det inte ta många secunder innan alla komentera det å ja vill ju inte berätta för så många så tidigt så lite alkohol å inge test blir det...
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-09-18 19:30:41 följande:
    inte mina dockor inte, vad antyder du på bisarra människa..bara för att mina dockor går på swingersparty o klär sig i lack och kedjor får inte du dömma..
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2008-09-18 22:16:19 följande:
    Fru T skrev 2008-09-18 21:18:08 följande:
    Jag gillar ditt efternamn! *tummen upp*Det låter grekiskt, är de det?
    Japp är gift med en grekisk gud
Svar på tråden VI från Linköping