VI från Linköping
Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-08 16:43:39 följande:
Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-08 16:43:39 följande:
Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-08 17:43:44 följande:
blä idag är ja uppe me tuppen, kände att ja behövde ta tag i det gigantiska smutstvätthögen
men ja lär ju kunna somna i kväll iallafall...
vi har spindel (sånna långbenta saker å dom e inte små vill ja lova) och tvestjärt-invation i trapphuset. dom bygger stora nät å varenda hörn är fullt av svarta klumpar av tveäkler. Vi har ringt å klagat två ggr då har dom kommit på momangen och sopat bort dom men nästa dag är dom ju tillbaka igen. Vi har dom även i badrummet å ena kissen så gott som bor där inne å ligger å håller koll på springan under badkaret.
Ja tror inte dom STÄDAT trapphuset på hela sommaren, inte så det syns iallafall..
*urk*
jag är inte rädd för spindlar å har väll alla stall att tacka för det men när tillome ja tycker det e obehagligt att gå ner för trappan till källaren då är det illa
men jädrar va ja e duktig idag
va uppe innan sju, har tvättat MASSOR, röjt inne i klädkammaren, städat städskåpet, putsat fönster, ränsat bland skorna (kanske inte behöver ha flipp-floppen framme längre) nu tycker ja mannen ska vakna så ja kan ränsa mina klädlådor i byrån å sen vill ja åka ut till ÖB å inhandla lite förvaringsprylar å sen fortsätta storstädningen...
vet inte vad som tagit åt mig
kan ju ioförsig bero på att ja fått i mig 2st powerking kom ja på
hihi lär ju somna som en gris ikväll iallafall