• Fru T

VI från Linköping

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-08 16:43:39 följande:

Ja, tycker oxå att vi kan äta nåt hos dig, frågan är bara vad. Vi kanske ska komma redan vid 18 då.
    eller ja mena att ja vill äta innan ni kommer
  • Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-08 17:43:44 följande:

Jag är inte superförtjust i kinamat, hellre thaimat då, men favoriten är grekiskt!
    Ja gillar Afrodite!
  • Fru T
    dinana skrev 2008-09-08 21:09:41 följande:
    Vart var det du bodde nu igen Fru T?
    har du glömt bort det, va vinet starkt förra gången
  • Fru T
    dinana skrev 2008-09-08 21:46:39 följande:
    Vart inte jag som körde sist... men var det typ JOhannelund?
    hehe nee det ligger i tannefors.
  • Fru T

blä idag är ja uppe me tuppen, kände att ja behövde ta tag i det gigantiska smutstvätthögen

men ja lär ju kunna somna i kväll iallafall...

• Fru T
    Familjetrollet skrev 2008-09-09 07:36:06 följande:
    du får gärna vårat tvättberg oxå
    åååh tack vad snällt men ja tror faktist jag avböjer
  • Fru T

vi har spindel (sånna långbenta saker å dom e inte små vill ja lova) och tvestjärt-invation i trapphuset. dom bygger stora nät å varenda hörn är fullt av svarta klumpar av tveäkler. Vi har ringt å klagat två ggr då har dom kommit på momangen och sopat bort dom men nästa dag är dom ju tillbaka igen. Vi har dom även i badrummet å ena kissen så gott som bor där inne å ligger å håller koll på springan under badkaret.

Ja tror inte dom STÄDAT trapphuset på hela sommaren, inte så det syns iallafall..

*urk*

jag är inte rädd för spindlar å har väll alla stall att tacka för det men när tillome ja tycker det e obehagligt att gå ner för trappan till källaren då är det illa

• Fru T

men jädrar va ja e duktig idag va uppe innan sju, har tvättat MASSOR, röjt inne i klädkammaren, städat städskåpet, putsat fönster, ränsat bland skorna (kanske inte behöver ha flipp-floppen framme längre) nu tycker ja mannen ska vakna så ja kan ränsa mina klädlådor i byrån å sen vill ja åka ut till ÖB å inhandla lite förvaringsprylar å sen fortsätta storstädningen...

vet inte vad som tagit åt mig

• Fru T

kan ju ioförsig bero på att ja fått i mig 2st powerking kom ja på hihi lär ju somna som en gris ikväll iallafall

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-09-09 13:32:25 följande:
    själv ska jag ringa mamma nu o be henne komma med willes gåstol innan han blir galen o be henne köpa med sig blonderingar i massor, en vecka som mörk räcker, nu är jag trött på det..
    ja har två paket MOOD 103 solblond om du vill ha, fått dom gratis å använder dom inte så vill du ha dom är det bara att hemta upp dom när du kan om du vill...
Svar på tråden VI från Linköping