• Fru T

VI från Linköping

Firstandhappy skrev 2008-09-09 14:26:59 följande:
    ohhhh jag är även världens sämsta FLICKVÄN idag, kom hem från jobbet i förmiddags som vanligt o säger hej, gnäller lite om resan o leker med wille, berättar min hemska nära döden upplevelsen jag hade på jobbet med spindeln o lite annat skit, säger hej då till Daniel som ska åka o jobba o som vanligt puss o vi syns ikväll, INGET MER!!!Har ringde en timme senare men jag hann inte svara utan tycker att äh är det viktigt får han ringa upp igen, ytterligare en timme senare ringer han igen o säger att hans mamma hälsade, jaha hur kommer det sig att hon ringde då tyckte jag??Ja hon ville bara gratta mig på min födelsedag!!  ÅHHH NEEEEJ, jag glömde hans FÖDELSEDAG!! ve o ångest, förlåååååååt..Hur fan ska man rädda upp det här nu då??Han sa att han va lite besviken imorse efetrsom jag inte ens sa grattis, tänkte faktiskt på det i bilen på vägen hem, men väl hemma var det som bortblåst..Tror inte ens monstersex kan rädda mig idag!!
    ojojojdå
    du får laga favvomaten, baka en goood tårta å ta på dig dom (enligt han) sexigaste underkläderna å hoppas på det bästa
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-09-09 16:11:44 följande:
    mmmm gissa om jag varit o shoppat nu!! massa fina blommor, goaste maten han vet och tårta...
    bra där säg nu inte att du glömde bort det, för det gjorde du ju inte , du ville ju bara vänta tills ikväll...
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-09-09 17:25:10 följande:
    nej dååååå jag glömmer aldriiiiig så viktiga saker som din födelsedag...fast det är klart att jag ville vänta tills kvällen, på morgonen träffas vi ju bara 15 min i dörren..hmm får nog ställa min bleka bak i köket iklädd typ inget o ha maten klar tills han kommer hem vid 22, ros mellan tänderna o blekgult hår, tror du det funkar??
    heeh jooo då det går nog hem
  • Fru T
    Mammatill4a skrev 2008-09-10 15:36:06 följande:
    du kan få följa med mig och shoppa bebiskläder i slutet på månaden om du vill förstås.. så kul är de inte att gå sj, är roligare med sällskap
    ja det kan ja göra å så ska ja me tre tjejer te ullared den 29e
  • Fru T
    Catbride skrev 2008-09-10 16:28:54 följande:
    Hallå?! Jag e nyinflyttad till Linköping, så jag hänger gärna på här också. Jag förstår att ni hållit på ett tag LinnenMinnen (å andra gravida förstås): Jag har startat en tråd som heter typ "Vi i Linköping som ska ha barn vintern 08/09" - du får jättegärna hänga på där också! När ska du ha? Är det fler här i tråden som är gravida? Skulle vara så roligt å få kontakt med fler blivande mammor iom att jag inte känner så många i stan. Flyttade hit i april för maken å jobbet, är 31 år gammal å väntar mitt första barn i januari.
    ja är åsså anstäld i bebisverkstan men det går inte så bra, har försökt i 15 månader utan resultat men hoppas på att helgens kobination av Äl å mys ska ge resultat
    jobbar på den första.
  • Fru T

ni som bor i lambohov, vet ni om LANTMANNAGATAN 102 ligger bra till. vad tycker ni om att bo där ute å bla bla bla jag är sugen på en 3a så ja jobbar på att övertala maken å kollar lite vad där finns för alternativ så ja kan visa honom..

• Fru T

eh bry er inte om länken men ja skrev ju adressen förut iallafall....

• Fru T

hmmm va skumm sidan blivit... inläggen från halva sidan och neråt ar ingen "kant linje" på höger sida å texten försvinner ut så man inte kan se alla ord är det så för er med eller är det bara jag som är knäpp..??

Svar på tråden VI från Linköping