Inlägg från: Marayah |Visa alla inlägg
  • Marayah

VI från Linköping

Tyvärr så e juh Filip snorig och så, vill inte dra på dej något nu innan bebis ska komma..

Du vet juh att Filip vägde 4340 och var 52 lång och den förlossningen gick bättre än den med Marko, för med Filip så behövde dom juh inte sy eller liknande alls.

Nu e de dags att laga något att äta, ska juh på sista coop kusen kväll. Dom ska bjuda på smörgåstårta. Tur att man har lille bror här så vi kan gå iaf.

Mammatill4a skrev 2008-11-04 12:02:55 följande:
    Skorpan08 och maria84 :tack så mkt. Hi hi ja denna lille är visst en envis typ, men läste på mvc att de är mest pojkar som bestämmer sig för att gå över tiden;) man kan ju alltid hoppas. Önsketänkande som bara den. Ingen som vill komma på fika imorgon? Dörren står öppen hela dagen, bara att höra av sig el hojta här inne. S
    Marko 031103, Filip 080621
  • Marayah

Lill gumman då!! Så duktig...

Mammatill4a skrev 2008-11-05 08:02:28 följande:
    Jag här är de minsan dött, måste bara tala om hur duktig vår lilla alma är, vaknade för en stund sen med torr blöja, så jag satte henne på toa på en gång och gissa vad . Hon kissade familjtrollet:då väntar jag på dig utanför dagis.
    Här har Filip vart jätte hostig och snorig inatt. Hoppas bara att de inte blir värre till lördag då vi har dop. farmor min kommer ner och mamma o pappa med..  Nej nu ska man klä på sig och äta frukost..
  • Marayah

Här har man vart lite off för min bror är här och han okuperar datan hela tiden. Så man har fått sej lite extra promenad denna vecka..

Jag kommer med vara kvar i tråden..

• Marayah

God dagens... Här är vi i full fart med förberedelserna inför dopet idag.. Stod och förberedde tårta igår.. O massor me folk kommer de med. Ska snart hoppa in i duschen..... Är massvis att göra.. Hoppas att ni får en trevlig dag. Det kommer vi att ha.

• Marayah

Så söt han e lillen..

Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-08 11:09:05 följande:
    Fast min sambo såg den oxå o hör o häpna så tyckte han att den var bra! Det trodde jag inte först, men det var han som sa att han oxå ville se den. Annars brukar han inte gilla såna typer av filmer.
  • Marayah

Tack för alla lyckönskningar... Gick super fint i kyrkan och allt. Men nu e man väldigt slut... Har fortfarande massa främmande kvar.. Kommer väl att lägga upp lite bilder imorgon när man har ork att lägga över från kameran.. Hoppas att ni haft en fin dag, det har jag...

• Marayah

Nu ligger de några bilder under Filips dop som ni kan kika på.

• Marayah

Dopet gick KANON!!! Vi var i Åtvidabergs gamla kyrka. Den e såå mysig.. Och när de var på eftermiddan så gjorde juh alla tända ljus sig så fint.. Kyrkan här i skägget kom inte på tal när vi först såg den, ser juh ut som en aula typ. Jätte trist. Men det vart jätte bra allt, o även Marko var duktiga killen.. Han fick hälla upp vattnen och tända sitt dopljus.. Det kom ungefär 50 pers med barnen inräknat.

Nej nu ska jag ta o fixa upp lite tavlor i Filips nya rum. Har bytt data rummet mot Filips rum, och satt upp en jätte söt nalle bård, för dom tapeterna inne i de rummet var mycket finare mot för dom andra som de var MASSVIS med hål i...

Hoppas att ni får en fin dag!! Vart har alla tagit vägen????

• Marayah

Tack.  Kommer upp fler  när ja fått fler från grannen.

Skorpan08 skrev 2008-11-10 09:39:41 följande:
    Marayha: Vilka fina bilder. Kul att dopet gick bra!Här är man förkyld för första gången på 10 år tror jag. Verkar som om Elin är gå g att bli det med.
    tack så mkt..
    Guardian Angel 07 skrev 2008-11-10 12:09:05 följande:
    Marayah: Jättefina bilder och vad snygg du är i håret Nathalie är äntligen på bättringsvägen, men nu har Peter blivit förkyld igen så får hoppas det går bättre denna gång. Idag har vi varit till sjukhuset...har fått den underbara sprutan igen.. Nu ligger snuttan och sover firade ni era pappor igår?
  • Marayah

Jag skulle gärna komma ut lite..

Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-10 13:05:23 följande:
    Men om vi kanske kan få ihop en vanlig utekväll bara nu innan jul o sen efter jul ett sexparty Nån som vill ut o se på folk med mig o bara ha kul?
Svar på tråden VI från Linköping